• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-13 18:07:56 följande:
    Varför är du så taskig för? Jag är älskar min sambo och vi ska bli en familj. Ingen får förstöra det
    Hade du älskat din sambo hade du aldrig varit otrogen. Du valde att prioritera svikandin sambo på det värsta tänkbara sättet för att du är en egoistsk skitstövel!
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-13 19:51:00 följande:
    Jag är nog inte ensam att vara otrogen när tjejen är gravid. Det är inte lätt att visa hur mycket man älskar någon om inte tjejen har lust
    Om du bara kan visa kärlek genom sex så vet du inte ett skit om hur man älskar en människa
  • Anonym (Hm)
    Jag är nog inte ensam att vara otrogen när tjejen är gravid. Det är inte lätt att visa hur mycket man älskar någon om inte tjejen har lust
    Då vet du nog inte vadet innebär att älska någon.
  • Anonym (G)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 17:13:19 följande:
    Sambo är gravid
    Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
    Tyvärr är det nog bättre att berätta. Annars kan kollegan styra dig i all framtid. Eller att det kommer fram till din partner på annat sätt. Då kanske din partner separerar!

För det här med otrohet är allvarligt. Vilken konstig kvinna som vill tvinga dig att ha sex med henne förresten ! 

Det klart att det blir slitningar i er relation, men det är bättre att klara upp det nu innan barnet kommer.
  • Anonym (Snuskis)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 20:13:43 följande:
    Jag ser bara min kollega som ett sexobjekt hon är inte min smak för övrigt. Hon är sjukt grisig som pressar mig. Hade jag vetat så hade jag tagit någon annan. Sex är viktigt oavsett hur mycket jag älskar min sambo

Ja, fy va grisigt. Jag håller med. Du får bara säga till din sambo att du är en snuskis och att sex är viktigt för dig. Hon kommer att förstå. Lycka till.
  • Anonym (12345)

Har du inget bättre för dig än att skapa nya otrohetstrådar hela tiden? Lägg lite tid och energi på att byta skrivstil mellan trådarna åtminstone, man ser ju direkt att det är samma person.

• Anonym (Hm)
    Dom flesta män beter sig inte så.
  • Albinmalte
    Anonym (Man som har varit med förr) skrev 2026-02-13 20:38:21 följande:
    Ja, vad ska man säga? Du är inte ett offer här, du är skurken. Du har gjort ett aktivt val att vara otrogen när din sambo bär ditt barn och har besvär av det. Nu beklagar du dig för att tjejen du valde är en knäppgök. Bara ditt eget fel!

Du får bara ta konsekvenserna, det finns inga råd till en man som beter sig som du gör. Du är egoistisk och impulsstyrd. Jag känner inga sympatier för dig.

Ni är inte gifta, men hade ni gift er i kyrkan så hade ni fått avlägga ett löfte att "älska varandra i nöd och lust". Ibland är det nöd och det måste man försöka att klara av det också.

Är det bara nöd ska man separera. Men några månader under en graviditet ska man klara av. Du kan väl för fan runka! Titta på porr! Men du måste inte knulla andra under den här korta tiden. Jag har också lidit av sexlöshet under min frus graviditeter, men inte fan knullade jag andra för det!

Väx upp!
    Jag påstår inte att jag är oskyldig.Men det är  sjukt att pressa någon så, hon är inte min typ.  Man kanske kan muta med pengar så hon är tyst? Tror du inte att jag både runkar och tittar på porr? Men man behöver mer också
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-13 20:51:47 följande:
    Hade du älskat din sambo hade du aldrig varit otrogen. Du valde att prioritera svikandin sambo på det värsta tänkbara sättet för att du är en egoistsk skitstövel!
    Du vet inte vad jag gör eller inte. Jag älskar min sambo, jamjag har gjort lit fel.
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-13 20:52:59 följande:
    Om du bara kan visa kärlek genom sex så vet du inte ett skit om hur man älskar en människa
    Jag Jan visa kärlek utan sex men jag behöver kärlek genom sex. Finns geänna hurlänge man kan vänta
Svar på tråden Sambo är gravid