• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Albinmalte
    Anonym (.............) skrev 2026-02-16 17:46:24 följande:
    Du har ju förstört det så bra själv så...
    Inte bara jag
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-16 18:02:50 följande:
    Det du gjorde var en svinaktignhandling så jo, du är precias det. Men jag kan kalla dognför skitstövel istället om det känns bättre. 
    Å.du har behov. Så lam ursäkt. En man som älskar och respekterar sin partner kan kontrollera sina behov. För en sådan partner vet vad en grqviditet gör med en kvinna och hennes kropp. Mannen vet att han ska ta hand om sin gravida partner,.stötta och hjälpa och inte vara en egoistisk skit.
    Du kan kalla mig för gentleman istället. Jag vet vad hon går igenom, men frustrationen tar över och man behöver ?tömma? även om kvinnan är gravid.

Jsg älskar henne och kommer alltid finnas för vårt barn och henne
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-16 18:03:41 följande:
    Nej, bebisen behöver inte dig. Du är inte en bra förebild.
    Är jag visst
  • Agda90
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-16 23:16:17 följande:
    Om hans sambo inte är en "egoistisk skit" så kanske hon skulle ha förståelse för att TS har behov och träffar andra när hon inte kan/vill.
    Å ännu ett inlägg där man ska ta hänsyn till mannens lust att knulla. 
    Om man inte kan hålla sig några månader för att kvinnan man påstå sig älska är gravid så ska man inte leva inett förhållande. 
    Mannen ska kanske sluta tänka med snabeln mellan benen och amvända.hjärnan istället.
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-17 00:05:48 följande:
    Inte bara jag
    Jo du och endast du. Du valde att vara otrogen, du enbart du!
    Dags att växa upp och ta ansvar! Men det tvivlar jag starkt på att du har förmågan till. 
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-17 00:12:07 följande:
    Du kan kalla mig för gentleman istället. Jag vet vad hon går igenom, men frustrationen tar över och man behöver ?tömma? även om kvinnan är gravid.

Om du verkligen hade förstått vad hon går genom så hade du inte varit en sån skitstövel som du är! 
    En gentleman är du inte!
    Du vet inte vad det ordet betyder.

Och behöver du "tömma" så kan du runka!

Hade du varit ok med att din tjej gick på krogen och hoppade i säng med en man om du inte hade vsrit där och hon var kåt och hade behov?
  • Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-17 08:42:50 följande:
    Å ännu ett inlägg där man ska ta hänsyn till mannens lust att knulla. 
    Om man inte kan hålla sig några månader för att kvinnan man påstå sig älska är gravid så ska man inte leva inett förhållande. 
    Mannen ska kanske sluta tänka med snabeln mellan benen och amvända.hjärnan istället.
    Ja varför inte, om man inte är en "egoistisk skit" ? Kan du svara på det? Varför vill man annars att ens partner ska leva sexlöst många månader, om det inte är av egoistiska skäl?
  • molly50
    Albinmalte skrev 2026-02-17 00:12:07 följande:

En gentleman är inte otrogen när han har gjort kvinnan han påstår sig älska gravid. Drömmer
    Vad får du egentligen ut av att starta dessa trådar? Går du igång på att fantisera ihop att du har en gravid flickvän som du är otrogen mot,och som "vet sin plats" och gör allt hennes man kräver av henne?
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-17 10:27:36 följande:
    Ja varför inte, om man inte är en "egoistisk skit" ? Kan du svara på det? Varför vill man annars att ens partner ska leva sexlöst många månader, om det inte är av egoistiska skäl?
    Nu tvivlar jag på att denna tråd är sann. Men jag vet ändå att det förekommer att män är otrogna mot sina gravida kvinnor.
    Så vi kan ju ändå diskutera det.
    Om en kvinna är gravid så är det svinaktigt och egoistiskt att sätta sina lustar före sin kvinnas och sitt ofödda barns hälsa.
    Vet du ens vad en graviditet kan innebära?
    Man kan drabbas av t ex hyperemesis gravidarium eller foglossning som gör att man knappt kan ta sig ur sängen.
    Att då sätta sina egna behov före är så lågt det bara går att sjunka. Och då förtjänar man att bli lämnad.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-17 11:14:30 följande:
    Nu tvivlar jag på att denna tråd är sann. Men jag vet ändå att det förekommer att män är otrogna mot sina gravida kvinnor.
    Så vi kan ju ändå diskutera det.
    Om en kvinna är gravid så är det svinaktigt och egoistiskt att sätta sina lustar före sin kvinnas och sitt ofödda barns hälsa.
    Vet du ens vad en graviditet kan innebära?
    Man kan drabbas av t ex hyperemesis gravidarium eller foglossning som gör att man knappt kan ta sig ur sängen.
    Att då sätta sina egna behov före är så lågt det bara går att sjunka. Och då förtjänar man att bli lämnad.
    Fast jag har inte påstått att TS inte är egoistisk. Det var inte min fråga.
Svar på tråden Sambo är gravid