• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 13:25:00 följande:
    Varför ska jag behandla henne bättre en vad hon förtjänar? Hon ska inte lägga sig i andras förhållanden
    Varför? För att försöka få henne att hjälpa dig genom att inte avslöja dig, framgick inte det? Vad hon ska göra bestämmer inte du.
  • Albinmalte
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-15 14:03:14 följande:
    Varför? För att försöka få henne att hjälpa dig genom att inte avslöja dig, framgick inte det? Vad hon ska göra bestämmer inte du.
    Hon tjänar ingenting på att avslöja
    mig, visar ju att hon är ett riktigt kräk. 
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 14:43:32 följande:
    Hon tjänar ingenting på att avslöja
    mig, visar ju att hon är ett riktigt kräk. 
    Och? Det hjälper ju inte dig när du är avslöjad.
  • Albinmalte
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-15 14:53:33 följande:
    Och? Det hjälper ju inte dig när du är avslöjad.
    Fast hon har ingen anledning att straffa mig genom att avslöja mig. Omoget
  • Anonym (Hmhm)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 14:59:29 följande:
    Hon sk*ter garanterat i DIG, du är bara ett simpelt kn*ll för henne. Men hon tänker att din gravida sambo förtjänar en bättre man och en bättre far till sitt barn. 
    Får verkligen hoppas att hon berättar för din sambo så hon kan kasta ut dig på stört!
  • Anonym (12345)

Sluta mata trollet. Personen har skapat massor av trådar om olika otrohetshistorier.

• Anonym (Hm)
    Anonym (12345) skrev 2026-02-15 15:22:42 följande:

Sluta mata trollet. Personen har skapat massor av trådar om olika otrohetshistorier.

Började ana det.
  • Albinmalte
    Anonym (Hmhm) skrev 2026-02-15 15:04:18 följande:
    Hon sk*ter garanterat i DIG, du är bara ett simpelt kn*ll för henne. Men hon tänker att din gravida sambo förtjänar en bättre man och en bättre far till sitt barn. 
    Får verkligen hoppas att hon berättar för din sambo så hon kan kasta ut dig på stört!
    Ja, om jag bara var några knull för henne också så kan hon ju glömma och gå vidare. Det är ingen som tnsrmpå att de kommer fram
  • Albinmalte
    Anonym (12345) skrev 2026-02-15 15:22:42 följande:

Detta är ren lögn så har du inget att säga kan du lämna tråden
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-15 14:59:29 följande:
    Fast det tycker hon kanske att hon har och det gör hon ju som hon vill oavsett vad du tycker om det eller henne. Så det tjänar ingenting till för dig att argumentera om att du tycker det är omoget eller dåligt. Det enda som möjligtvis kan hjälpa dig är att ändra dig i hur du beter dig och prata med henne.
Svar på tråden Sambo är gravid