• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-16 11:57:37 följande:
    Det var ett korkat svar!
    Så kvinnan ska stå ut med det otrogna svinet för att det är jobbigt att föda barn?

Ja man är öm och mörbultad efter en förlossning men inte handikappad!
    Och det otrogna svinet lär ju tycka synd om sig själv efter förlossningen och galoppera till nästa fruntimmer.

Skiten bör åka ut ä,.helst igår, så att mamma och bebis kan gå vidare på egen hand
    Sluta kalla mig för svin. jag utförde bara några
    behov. jag älskar min sambo
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-16 15:07:50 följande:
    Men herregud vad du är ute och cyklar! Vad är det flr män du har mött?? 
    Nej, de allra flesta män har koll på hur man beter sig mot sin partner och håller petter niklas i byxorna medan partnern är gravid och läker efter förlossning. 

Kvinnor som beter sig så som du beskriver lider oftast av depression och då spelar det ingen roll om mannen är där eller inte för det går inte att förhindra alltid.

Och bad gäller umgänge och vårdnad så var det inte ens uppe på tapeten. Men jag skulle tro att en "man" som tänker med snabeln inte lär ha tid att spendera med sitt barn!

Nej, kvinnor behöber inte stanna i en relation med ett svin bara för att bebisen är liten. 
    Bara för man är otrogen så är man inget svin. mitt barn kommer alltid i första hand. Bebisen behöver mig när hen kommer
  • Anonym (.............)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 18:07:56 följande:
    Varför är du så taskig för? Jag är älskar min sambo och vi ska bli en familj. Ingen får förstöra det
    Du har ju förstört det så bra själv så...
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-16 17:43:23 följande:
    Sluta kalla mig för svin. jag utförde bara några
    behov. jag älskar min sambo
    Det du gjorde var en svinaktignhandling så jo, du är precias det. Men jag kan kalla dognför skitstövel istället om det känns bättre. 
    Å.du har behov. Så lam ursäkt. En man som älskar och respekterar sin partner kan kontrollera sina behov. För en sådan partner vet vad en grqviditet gör med en kvinna och hennes kropp. Mannen vet att han ska ta hand om sin gravida partner,.stötta och hjälpa och inte vara en egoistisk skit.
  • Agda90
    Albinmalte skrev 2026-02-16 17:45:47 följande:
    Bara för man är otrogen så är man inget svin. mitt barn kommer alltid i första hand. Bebisen behöver mig när hen kommer
    Nej, bebisen behöver inte dig. Du är inte en bra förebild.
  • Anonym (Inneboende KK skall ej gnälla.)

Ni är inte gifta så du kan knulla vem du vill.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Inneboende KK skall ej gnälla.) skrev 2026-02-16 20:27:27 följande:

Ni är inte gifta så du kan knulla vem du vill.

Bättre att leva ensam och slippa svika nån.
  • Anonym (TH)

Jag hittade TS på Youtube.

• Anonym (.m.)
    Agda90 skrev 2026-02-16 18:02:50 följande:
    Det du gjorde var en svinaktignhandling så jo, du är precias det. Men jag kan kalla dognför skitstövel istället om det känns bättre. 
    Å.du har behov. Så lam ursäkt. En man som älskar och respekterar sin partner kan kontrollera sina behov. För en sådan partner vet vad en grqviditet gör med en kvinna och hennes kropp. Mannen vet att han ska ta hand om sin gravida partner,.stötta och hjälpa och inte vara en egoistisk skit.
    Om hans sambo inte är en "egoistisk skit" så kanske hon skulle ha förståelse för att TS har behov och träffar andra när hon inte kan/vill.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-16 23:16:17 följande:
    Om hans sambo inte är en "egoistisk skit" så kanske hon skulle ha förståelse för att TS har behov och träffar andra när hon inte kan/vill.
    Man häpnar över en del svar.
Svar på tråden Sambo är gravid