• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Albinmalte
    Anonym (Hm) skrev 2026-02-13 20:55:15 följande:
    Då vet du nog inte vadet innebär att älska någon.
    Vet jag visst
  • Anonym (...)

Erkänn så får du det gjort och så är det över sen. 
    Det finns par som kan lyckats komma över otrohet, kanske kommer hon förlåta dig. 
    Och avsluta kontakten med din älskarinna, att försöka utpressa sig på det sättet är inte ok.  

• Albinmalte
    Anonym (G) skrev 2026-02-13 20:59:32 följande:
    Tyvärr är det nog bättre att berätta. Annars kan kollegan styra dig i all framtid. Eller att det kommer fram till din partner på annat sätt. Då kanske din partner separerar!

För det här med otrohet är allvarligt. Vilken konstig kvinna som vill tvinga dig att ha sex med henne förresten ! 

Det klart att det blir slitningar i er relation, men det är bättre att klara upp det nu innan barnet kommer.
    Ja,hon är sjuk. Ska kanske erbjuda henne pengar om hon håller tyst 
  • Anonym (...)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 22:06:59 följande:
    Ja,hon är sjuk. Ska kanske erbjuda henne pengar om hon håller tyst 
    Hon kommer bara kräva dig på mer pengar sen vid senare tillfälle. 
  • Albinmalte
    Anonym (Snuskis) skrev 2026-02-13 21:06:47 följande:

Ja, fy va grisigt. Jag håller med. Du får bara säga till din sambo att du är en snuskis och att sex är viktigt för dig. Hon kommer att förstå. Lycka till.
    Och varför skulle jag säga så till min sambo?
  • Albinmalte
    Anonym (Hm) skrev 2026-02-13 21:21:16 följande:
    Dom flesta män beter sig inte så.
    Hur vet du det?
  • Albinmalte
    Anonym (...) skrev 2026-02-13 22:06:12 följande:

Erkänn så får du det gjort och så är det över sen. 
    Det finns par som kan lyckats komma över otrohet, kanske kommer hon förlåta dig. 
    Och avsluta kontakten med din älskarinna, att försöka utpressa sig på det sättet är inte ok.  

Otrohet är det värdfamilj sambo vet. Hon har blivit bedragen tidigare 
  • Anonym (Hm)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 22:10:43 följande:
    Hur vet du det?
    Stavas samvete.
  • Anonym (TH)

Vad är meningen med tråden? Förutom att ifrågasätta precis alla som skriver?

• Anonym (Snuskis)
    Albinmalte skrev 2026-02-13 22:09:05 följande:
    Och varför skulle jag säga så till min sambo?
    Varför skulle du inte säga så till din sambo?
Svar på tråden Sambo är gravid