• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-17 19:46:43 följande:
    molly50 skrev 2026-02-17 19:31:25 följande:
    Och vi är flera här som har skrivit att hans beteende är egoistiskt och svinigt.
    Om han inte klarar av att vara utan sex under den tillfälliga period som hon är gravid så borde han fråga henne om det är ok att han ligger med andra istället fört att vara otrogen.
    Eller så borde han inte ha gjort henne gravid från första början.
    Helst borde han väl vara singel så kan han ligga runt som han vill.

Som jag redan har svarat dig, JA han borde ha fråga det och återigen, JA han har betett sig egoistiskt och fortfarande, min fråga handlade inte om TS beteende.
    Nej,men vi har också skrivit att det inte är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid.
    Eller att vilja att ha sin partners stöd då.
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2026-02-17 19:31:25 följande:
    Och vi är flera här som har skrivit att hans beteende är egoistiskt och svinigt.
    Om han inte klarar av att vara utan sex under den tillfälliga period som hon är gravid så borde han fråga henne om det är ok att han ligger med andra istället fört att vara otrogen.
    Eller så borde han inte ha gjort henne gravid från första början.
    Helst borde han väl vara singel så kan han ligga runt som han vill.
    Det kanske hade varit det bästa.
  • molly50
    Anonym (Hm) skrev 2026-02-17 20:55:58 följande:
    Det kanske hade varit det bästa.
    Ja,precis.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-17 20:21:52 följande:
    Nej,men vi har också skrivit att det inte är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid.
    Eller att vilja att ha sin partners stöd då.
    Fast jag har inte frågat om det är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid. Inte heller om det är egoistiskt att vilja ha sin partners stöd. Det jag frågade var om det är av egoistiska skäl som man inte vill att ens partner ska ha sex med andra. Det brukar ju inte folk vilja oavsett om de är gravida eller inte. 
  • Agda90
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-18 15:11:03 följande:
    Fast jag har inte frågat om det är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid. Inte heller om det är egoistiskt att vilja ha sin partners stöd. Det jag frågade var om det är av egoistiska skäl som man inte vill att ens partner ska ha sex med andra. Det brukar ju inte folk vilja oavsett om de är gravida eller inte. 
    Delar inte min partner med någon för vi lever i en monogam relation. Det handlar inte om egoism. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-18 15:11:03 följande:
    Lever man i en seriös relation så håller man sig till varandra så nej inte egoistiskt.
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-17 08:45:09 följande:
    Jo du och endast du. Du valde att vara otrogen, du enbart du!
    Dags att växa upp och ta ansvar! Men det tvivlar jag starkt på att du har förmågan till. 
    Jag tar ansvar, jag runkar typ 3 om dag helst vill jag knulla varje dag. jag kan inte få knulla varje dag men jag behövde vara otrogen för att få komma in i det skönaste man kan göra, en kvinnas fitta
  • Albinmalte
    Agda90 skrev 2026-02-17 08:48:41 följande:
    Om du verkligen hade förstått vad hon går genom så hade du inte varit en sån skitstövel som du är! 
    En gentleman är du inte!
    Du vet inte vad det ordet betyder.

Och behöver du "tömma" så kan du runka!

Hade du varit ok med att din tjej gick på krogen och hoppade i säng med en man om du inte hade vsrit där och hon var kåt och hade behov?
    Sluta kalla mig för skitstövel. Kalla mig något annat om du nu måste det. Klart jag är en gentleman.

Jag runkar också men det är speciellt att vara Inne inne kvinna.

Jag är alltid villig så hon behöver inte vara otrogen
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-17 11:06:54 följande:
    En gentleman är inte otrogen när han har gjort kvinnan han påstår sig älska gravid. Drömmer
    Vad får du egentligen ut av att starta dessa trådar? Går du igång på att fantisera ihop att du har en gravid flickvän som du är otrogen mot,och som "vet sin plats" och gör allt hennes man kräver av henne?
    Som sagt jag var tvungen.

vet inte vad du snackar om
Svar på tråden Sambo är gravid