-
Min sambo älskar jag överallt annat och hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad? -
Svar på tråden Sambo är gravid
-
Varför skulle det vara egoistiskt? Det kanske du kan svara på?Anonym (.m.) skrev 2026-02-18 15:11:03 följande:Fast jag har inte frågat om det är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid. Inte heller om det är egoistiskt att vilja ha sin partners stöd. Det jag frågade var om det är av egoistiska skäl som man inte vill att ens partner ska ha sex med andra. Det brukar ju inte folk vilja oavsett om de är gravida eller inte. -
Och för att svara på frågan så nej,jag tycker inte att det är egoistiskt.Anonym (.m.) skrev 2026-02-18 15:11:03 följande:Fast jag har inte frågat om det är egoistiskt att inte vilja ha sex när man är gravid. Inte heller om det är egoistiskt att vilja ha sin partners stöd. Det jag frågade var om det är av egoistiska skäl som man inte vill att ens partner ska ha sex med andra. Det brukar ju inte folk vilja oavsett om de är gravida eller inte.
Inleder man en monogam relation så har man ju som en tyst överenskommelse om att vara exklusiva.
Klarar man inte av det så är det kanske bättre att lämna och försöka hitta någon som kan tänka sig en öppen relation. -
Man är aldrig tvungen. Man har alltid ett val. Du får väl skaffa dig en fleshlight eller nåt sånt om du absolut måste knulla.Albinmalte skrev 2026-02-18 17:24:22 följande:Som sagt jag var tvungen.
vet inte vad du snackar om
Eller söka hjälp att få ner lusten om du inte ens klarar av att vara utan sex en kortare period.
Om nu detta överhuvudtaget är sant. Jag tvivlar. -
Om man blir på dåligt humör för att man får för lite knull så måste man få knulla för att bli glad. På det sättet efteråt behandlar jag min kvinna välmolly50 skrev 2026-02-18 19:22:17 följande:Man är aldrig tvungen. Man har alltid ett val. Du får väl skaffa dig en fleshlight eller nåt sånt om du absolut måste knulla.
Eller söka hjälp att få ner lusten om du inte ens klarar av att vara utan sex en kortare period.
Förresten vad söka hjälp för min lust? Jag sökte ju hos min kollegamolly50 skrev 2026-02-18 19:22:17 följande:Man är aldrig tvungen. Man har alltid ett val. Du får väl skaffa dig en fleshlight eller nåt sånt om du absolut måste knulla.
Tvivlar starkt på denna tråd, men OM detta är på riktigt så tycker jag du kan stanna hos din kollega och låta din stackars sambo träffa en BRA man som kan bli en bra bonusarna till hennes barn!Albinmalte skrev 2026-02-18 22:02:56 följande:Förresten vad söka hjälp för min lust? Jag sökte ju hos min kollega -
Bonuspappa *Anonym (Hmhm) skrev 2026-02-19 08:57:15 följande:Tvivlar starkt på denna tråd, men OM detta är på riktigt så tycker jag du kan stanna hos din kollega och låta din stackars sambo träffa en BRA man som kan bli en bra bonusarna till hennes barn! -
Jag vill ju inte vara med min kollega mer. Jag älskar min sambo. Vad är det du inte förstår?Anonym (Hmhm) skrev 2026-02-19 08:57:15 följande:Tvivlar starkt på denna tråd, men OM detta är på riktigt så tycker jag du kan stanna hos din kollega och låta din stackars sambo träffa en BRA man som kan bli en bra bonusarna till hennes barn! -
Albinmalte skrev 2026-02-18 22:01:52 följande:Om man blir på dåligt humör för att man får för lite knull så måste man få knulla för att bli glad. På det sättet efteråt behandlar jag min kvinna välOm du inte klarar dig utan att få ligga så tycker jag det är bättre att göra slut så kan du ligga så mycket du vill sen.
Eller ännu bättre om din sambo kommer på dig och kastar ut dig. Det har du förtjänat.
Att vara otrogen är inte att behandla sin kvinna bra. Det är svineri.
Albinmalte skrev 2026-02-18 22:02:56 följande:Förresten vad söka hjälp för min lust? Jag sökte ju hos min kollegaFör att du inte ska vara otrogen. Du kanske rentav skulle behöva steriliseras så du inte kan sätta fler barn till världen.
Men nu tvivlar jag på att detta är sant. -
Då är det väl bara att göra slut med kollegan då. Älskar du verkligen din sambo så är du inte otorgen.Albinmalte skrev 2026-02-19 09:16:51 följande:Jag vill ju inte vara med min kollega mer. Jag älskar min sambo. Vad är det du inte förstår?
Men nu tvivlar jag,som sagt,på att detta är sant. -
Detta är nån uttråkad incel som aldrig någonsin kommit nära en kvinna och garanterat aldrig kommer göra det heller.molly50 skrev 2026-02-19 09:40:09 följande:Då är det väl bara att göra slut med kollegan då. Älskar du verkligen din sambo så är du inte otorgen.
Men nu tvivlar jag,som sagt,på att detta är sant.
Som tur är. -
Ja,högst troligt så är det väl så. Han får väl utlopp för sina fantasier genom denna tråd.Anonym (Hmhm) skrev 2026-02-19 10:24:16 följande:Detta är nån uttråkad incel som aldrig någonsin kommit nära en kvinna och garanterat aldrig kommer göra det heller.
Som tur är. -
Och lite tidsfördriv.molly50 skrev 2026-02-19 10:47:03 följande:Ja,högst troligt så är det väl så. Han får väl utlopp för sina fantasier genom denna tråd. -
Jag har väl aldrig påstått att jag inte är ett svin. Jag gör det som jag tror är bäst för båda.molly50 skrev 2026-02-19 09:36:25 följande:Om du inte klarar dig utan att få ligga så tycker jag det är bättre att göra slut så kan du ligga så mycket du vill sen.
Eller ännu bättre om din sambo kommer på dig och kastar ut dig. Det har du förtjänat.
Att vara otrogen är inte att behandla sin kvinna bra. Det är svineri.
Albinmalte skrev 2026-02-18 22:02:56 följande:Förresten vad söka hjälp för min lust? Jag sökte ju hos min kollegaFör att du inte ska vara otrogen. Du kanske rentav skulle behöva steriliseras så du inte kan sätta fler barn till världen.
Men nu tvivlar jag på att detta är sant.
Sterilliserad är du dum eller?
sluta snacka skit, detta är sant -
Ja,precis.Anonym (Hm) skrev 2026-02-19 12:43:57 följande:Och lite tidsfördriv. -
Nej,jag är inte dum. Inte dummare än någon som är otrogen och tror att det ska vara något bra.Albinmalte skrev 2026-02-19 16:34:55 följande:Jag har väl aldrig påstått att jag inte är ett svin. Jag gör det som jag tror är bäst för båda.
sluta snacka skit, detta är sant -
ja, men kollegan tål ju inte att jag avslutar. Ska varanpå hennes villkor tydligen annars berättar hon förmolly50 skrev 2026-02-19 09:40:09 följande:Då är det väl bara att göra slut med kollegan då. Älskar du verkligen din sambo så är du inte otorgen.
Men nu tvivlar jag,som sagt,på att detta är sant.
min sambo. Så är tvungen.
Som sagt sluta snacka skit. Detta är sant -
Om detta är på riktigt så är sterilisering prio ett, självklart även berätta för din stackars sambo så hon kan kasta ut dig. Sedan leva ensam, med din lika svinga kollega eller i nåt öppet förhållande.Albinmalte skrev 2026-02-19 16:34:55 följande:Jag har väl aldrig påstått att jag inte är ett svin. Jag gör det som jag tror är bäst för båda.
sluta snacka skit, detta är sant
Relationer är inget för dig och definitivt inga barn!