EpicF skrev 2026-03-10 19:19:04 följande:
Skrev jag att det var märkvärdigt med halkskyddsskor?
Nej, det är inte så vanligt inom vården som du vill få det till. Inom vården är det vanligt med bekväma skor, oftast joggingskor som tål att tvättas. Och ibalnd har man även sk blåskor ovanpå och de är alltid annat än halkskydd (snarare tvärt om).
Även ifall du anser att lågkolhydrat kost är en diet så är det väldigt många som inte ser det som en diet, utan helt enkelt en livstilsändring som de fortsätter med livet ut.
Många som går på diet gör det under en kort period för att ex minska i vikt. En livstilsändring är någog annat.
Tallriksmodellen och matpyramiden inte dieter, utan sk normalmat.
klyban skrev 2026-03-10 16:11:07 följande:
Försöker du spela dum nu, tror du det ändrar något om jag skriver dit ett C, du är ju lika fel ute ändå.
Man finner ofta att du inbillar dig felstavningar är ett argument för något, och komiskt nog alltid när du är ute och seglar kommer dessa.
Man inser din erfarenhet är obefintlig.
Ett c ändrar hela ordets betydelse. Och ja, fortfarande så är långt ifrån alla Kockar som använder halkskyddsskor i sitt jobb.
Inbillar mig att felstavningar är ett argument för något? Jaja, vad skulle argumentet enligt dig vara då?
Jag har mer erfarenhet än vad du har iallfall....
Var skriver jag att halkskyddsskor inte kan vada bekväma?
Då är majoriteten av alla som jobbar i kök obegåvade då
Halkskyddsskor kan och är bekväma.
Lågkolhydratskost är en diet, kanske du ska lära dig vad ordet diet betyder.
Och alla sätt och äta på är en diet, bara man inte adresserar det som så, och oftast kommer diet in med viktminskning.
Och tallriksmodellen anses vara för hälsan, och det är vad dieter är.
Nä, ett C ändrar ingenting, då du sen bevisade du visste exakt vad det var.
Men ofta du gör så i inbillan om att fokusen på felen du skriver skulle försvinna.
Men du gör så ofta, tror fel som uppstår i texter gör så att du inte har en susning längre vad det handlar om, en normal människa hade frågat, det var kockar du menar väl eller bara att dom inte förstod.
Inte du, du tror det är ett argument att man kokar halkskydda skor, ingen kan vara så obegåvad kan man tycka, men vi står här ändå 
Och vi alla vet som använder halskyddade skor vet de är bekväma, och du sade att de använder bekväma skor på restauranger.
Men kanske du menade bara att säga jag vet du har rätt, och det är att föredra att använda halkskyddade skor i kök.(Och är det här du kommer tro det är köket i lägenheten nu, undrar då du har så svårt och greppa enkla saker.)