• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • bripoint

Har inte skrivit så mycket här inne men vi har titta in
    då och då med jämna mellanrum.
    Man läser, tänker och funderar.
    Beundrar föräldrar och förundras över deras styrka.
    Men troligen är det väl så att det man måste det gör man.
    Hur har ni arbetat ilska över Tilles sjukdom?
    Är det inte lätt att det går ut över andra/annat
    när man känner att livet är så orättvist.
    Det sägs ju att det man inte kan göra något åt det
    måste man acceptera men det måste väl vara så svårt.
    Funderar mycket på hur ni har haft det och hur ni har det nu.
    När man läser om er och ser er så förstår jag att Tille
    fick komma till just den familj som verkligen ordnade
    det bästa tänkbara för honom.
    Önskar er familj all lycka i framtiden.
    Mvh Therés
    *Det dansar en stjärna
    på himmlen i natt
    och är man riktigt tyst
    kan man höra ett skratt
    En själ som släppts fri
    och lämnat allt här
    för att lycklig få vara
    på stjärnan just där*

copywrite © Therés Davidsson

• IrmelinFraNorge

Hej Therese. Nå har jeg sett på de nye bildene av Tille som du har lagt ut. Så god og rund han var der. Og så vakker...
    Så bra at du fremdeles skriver din dagbok. Eller blogger som vi nå må kalle det. jeg likte vel bedre den gamle fl. Now I`m lost... Titter inn seinere. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Mettan69

Vilken underbar annons dina föräldrar satte in. Du visste verkligen vad du gjorde när du valde dem.

Du har fått mig att sluta gnälla över struntsaker hemma. okej, Sixten krånglar när han skall ta på sig men vad gör det för så fort det han är påklädd så är han lugn igen. Ingen ide att stressa upp sig i onödan.

Det är något som du har visat många här på jorden att livet är för kort för att gnälla över småsaker.

Tusen tack för att vi fick låna dig ett litet tag.

Saknar dig fast jag aldrig fick träffa dig.

Kram Marieth

• babylover

Vilka fina bilder du lagt till i galleriet! Tom sonen här på 15 månader pekar och ler och säger bäbis flera ggr om.
    Hur länge får ni vara hemma och vara sjukskrivna? hoppas ni får ta det i den takten ni känner är bäst.
    Kram

• Klatermaja

Therse: Känns det som ett sätt att bearbeta sorgen att skaffa ett fadderbarn? Så stark och godhjärtad som ni är... ja det är det inte många som är!

/Klatermaja
  • CORPSBRIDE

Tänker på er och Tille.
    Många kramar..

• Pyret04

HeJ!

Jag beklagar sorgen å tänder ett ljus för TILLE!

Vilka fina annonser de var, jätte vackert skrivet av er!

Å jag tror att tille med sina änglarvingar sitter på ett moln å ler, han saknar er å han vet att ni alltid kan ses fast på erat sätt!

Våra änglarbarn har det bra där dom är och kan när som helst ta sig en tur ner till oss på jorden å var me osss et tag.
    Fast i våra hjärtan är dom alltid hos oss.

Jag kan säga en sak att det kommer bli bättre, fast det är mörkt det kommer bli ljusare. Ni kommer att leva igen fast på ett annat sett. Det kommer var tomt, tyst.
    Å när dagarna blir jobbiga så tänk på de sunder ni haft tänk på det bra stunderna å även de dåliga för inget kan bli sämre än var det är just nu..

Ni kommer orka fast ni inte tror det, det blir ljusare en dag.
    Jag lovar!

För mig har ljuset kommit in men inte helt men jag tror att det blir det snart, jag måste oxå leva..

Tille har det bra där han är!
    Det har alla änglarbarn..

• Heli77
    Jätteroligt att få se lite nya bilder på Tille!
    Där såg han ut som bebisar ska göra - rund och go.

Ha en riktigt skön dag!
  • ma1rre

Oj vilka goa bilder han ar ju for sot. Du skrev i dagboken att du skulle sammanfatta dagen men det vill inte jag heller. Jag som sa manga andra gar ju in flera ganger om dagen och vi vill ju se hur du har det samt lasa vad andra skriver. Sa om du vill och det gar sa fortsatt och skriv nar du har lust och tid.
    Kram Mariane

• pofia

Vilka fina annonser i tidningen! Och vad kul med nya bilder i galleriet! Så rund och go´! Hoppas att er dag varit bra och att kvällen blir fin... Härligt med sol! Här i Götet skiner solen mellan molnen och det känns som att våren är på väg på riktigt. Kommer Dea nu till helgen?
    Ha en bra em/kväll!
    Stora kramar Sofia.