• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym

Therese, det är en sak jag har funderat på; ska ni använda några av de photoshopade bilderna i boken? Många av dem är ju baserade på foton från Aftonbladet och Sundsvalls Tidning, och dom har ju copyright på dem. Bara så att ingen råkar illa ut.. Det vore ju inte kul.

• bripoint

*Therese* Fanatstiskt att ni INTE har varit arga någon gång.
    Att inte förbanna och brista är ju ännu ett tecken på er styrka.
    Jag blev MYCKET arg första gången jag läste om Tille och fick vetskap om att denna sjukdom fanns. Jag var arg länge för att detta finns och får hända er och andra familjer, men ju mer jag läste om er, ju mer sansad blev jag.
    Tror att ni har hjälpt många genom att visa
    hur man kan leva livet då man hamnar i något så här svårt.
    Du skrev att ni har pratat mycket och tagit tillvara bra stunder
    och de orden kommer i alla fall jag att bära med mig resten av livet. Tack för att jag (vi)har fått möjligheten att "möta" er och Tille här på familjeliv och jag hoppas att det också gett er något att vi som inte känner er alls har varit här inne och "besökt" er under den här tiden. Hoppas fredagen blir fin.
    Kram från Therés och resten här i familjen Davidsson

• mickselina

::Till minne av en liten vän i ett annat land där solen alltid lyser::

• Cineline

Hej Therese!

Jag tycker också att det är synd om du bara skriver på kvällen. Har vant mig vid att gå in flera gånger om dagen och se hur ni har det. Samtidigt förstår jag ju om du inte vill sitta vid datorn hela tiden.

• Sanders mamma 04

Fine bilder du har lagt ut i bildegalleriet

• solrosen74

Har varit ute och njutit av solen hela dagen.Hoppas eran dag också varit bra.
    Vilka fina bilder på Tille.

Ha en bra kväll.

Många kramar Åsa

• 3småttingar

Hej hej.

Har varit inne och tittat på de nya underbara bilderna av lille Tille. Vad fin han är.

Många kramar till underbara familjen.  Ni är så starka så starka.

Tänker på er.

• emlet

Precis varit inne och tittat på de nya fina bildera på Tille.

Therese tack till dig och din familj som orkat att skriva om Tilles sista månader och nu även efteråt. Ni är verkligen årets föräldrar och syskon.

Kram
    Emma m familj

• neeke72

Fina BILDER therese...
    Vi saknar TILLE...Går inte en dag utan att vi tänker på er alla!

Hur e det med LIAM OCH DEA??

Cornelia 050403
  • mickselina

Vet inte vars man kan maila er en liten minnestavla jag gjort. Den finns att hämta i mitt fotoalbum i alla fall. Ropa om jag ska maila den eller något.

:: K R A M ::