• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Farth Vader

Nyfiken fråga bara (inget illa ment) - Varför skriver en del anonymt? Kanske en knasig fråga men jag är känd för att vara knasig........ ;o)

• doris51

HEJ
    Säger det igen ni är verkligen beundrandsvärda, att orka med att skaffa ett fadderbarn mitt i allt detta, säger som en annan här i forumet, om fler vore som ni så hade vi en bättre värld.
    Kramar om

• Kiki69

Hejsan !
    Har just läst de fina annonserna och tårarna trillar , hoppas ni får en fin och ljus dag på fredag.
    Ta hand om varandra
    Kramar / Maria

• Hemgårn

Tille, jag såg din avskedsannons. Den är fin. Du har en jättefin familj, det vet du. Nu hoppas jag att din dag där du är blir/är bra. jag tror på fler äventyr. Kanske kan vi dela ett? Vi ser hur det blir, eller hur. Och du, om du vill kan du ju se till att det finns brasved och pinnar som kan tjäna som grillspett redo. Jag kan kolla båten och fiskespöna. Det lovar jag.

Nu ska jag stretcha de stela benen efter dagens löprunda.. ;)

Therese: Jättefin annons - och hoppas ni kommer ut och får spela lite golf senare i vår.

Snusningar, din Jordkompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• Xarxa

Tittar in med en stor kram! Vilka fina bilder, de nya!

*kramar om*

• AdWi

Vilka jättefina "nya" bilder i galleriet.
    Blir alldeles varm om hjärtat när jag ser Tille blåöga.

Kramizar

• illern i mitt liv

Läste annonserna om älskade tille nu , så VACKRA dom är.
    Jag hoppas ni orkar med all uppståndelse med allt vad det innebär , först begrvningsceremoni på fredag och sen minnesstund på söndag.
    Hoppas allt går bra .
    Du har fortfarande så mycket styrka inom dig och jag fattar inte hur du orkar.
    Många kramar Sofia.

• Amorella

Nu har jag också tittat på de nya bilderna. Så fin han är... *kram*

• Kibell

Tittar in och önskar er en god eftermiddag.
    Här i Stockholm skiner solen och jag hoppas att den gör det på er med. Tyvärr kan jag inte njuta av den då Isabelle är förkyld och har feber.
    Vilka fina kläder Tille har på sig på det nya kortet du lagt in.
    Jag hejar också på IFK Göteborg.
    Har varit inne på st.nu och sett dom fina annonserna. Jättevackra dikter.
    Ha en fin fortsatt dag.
    Tänker på er.
    Kram

• illern i mitt liv

OH OJ OJ Har du skaffat ett fadderbarn oxå Therese ???
    Läste det nu i något inlägg.
    HUR ORKAR DU??
    Du är den bästa , underbaraste , omtänksamaste , mammma jag känner ( eller nästan i alla fall hehe )
    DU HAR BLVIVIT MIN IDOL THERESE !!!