• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • meh

Måste fråga, har Nicklas tagit bort sin sida på FL? Hittar den inte och vill gärna beställa pins.

~meh~
  • Toblerone

Hej på er!
    Tänk om ni kunde få släppa upp massor av heliumballonger i olika färger efter begravningen. Ballongerna skulle fylla hela himlen och Tille skulle kunna fånga en riktigt fin ballong när dom flyger förbi. Alla hans ängla kompisar skulle också kunna fånga var sin ballong! Skulle inte det vara häftigt...

• Destroijer

Önskar er alla en lungn och skön kväll

• kristallen
    Hoppas ni har en mycket bra kväll!!

Och säger redan godnatt!!

Många kramar!!
    Mamma till Kristoffer&Alexander
  • Litenmyra

Vilka fina dödsannonser. Jag tänker fortfarande på Tille och hela er familj ofta. Jag hoppas att ni alla får ha det så bra som det bara går under alla omständigheter.

Varmaste kramar från Linda

• Certina

Vilka jättefina bilder du har lagt upp på Tille.
    Hoppas allt är bra med er. Kommer ni att lägga ut någon bild från begravningen tror ni?
    Det kommer nog bli en jättefin begravning, så ni är en underbar familj.
    Jag hoppas min familj har samma styrka om det väl skulle behövas nån gång.

Kram Gill

Mamma till Elise & Erik
  • saga o kevin

så söta bilder Man smälter så när man ser hans blåa ögon..

Kram på er....

• Killarna Larsson

Hej! Åååå, vilka fina bilder du har satt på lillprinsen.. Hur gammal var han på dom korten?
    Tänker på er ofta.. ha det bra !

• Karlstadmamma

Underbara bilder. En fantastiskt fin kille. Hoppas att ni har en lugn och skön kväll. Tille kommer alltid att leva vidare hos alla oss som aldrig kan glömma!
    Kramar!

• mollanmus

Hej!
    hoppas dagen har varit bra. Jag tycker det är så härligt att du känns så positiv trots allt! Hoppas ni får en bra natt med fina drömmar om lillprinsen!

kram fia