• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdWi

Har sagt det förr och säger det igen, vilken oerhört fin människa du är Therese. Mitt upp i allt så skaffar du dig ett fadderbarn.. Om fler var som du så skulle vi få en bättre värld att leva i.

Apropå drömmar så drömde jag att jag kom hem till er och jag gav dig en kram. Hoppas att du fick den

Tänker på er ofta!
    Styrke-kramar till hela familjen beundransvärd

• Klatermaja

Vad heter therese och Nicklas i efternamn?

/Klatermaja
  • niederkk

Hey Therese,
    is it possible to get the book to Germany?
    Kristina

• lollosmamma

Hej,
    Har suttit och läst annonserna idag med tårar i ögonen.
    Jättefina.
    Kram Mona

• Sessa82

Sitter här med tårar i ögonen som så många gånger förr...

Borde inte gråta nu, jag vet... för de första slipper han vara sjuk..

Sen e ju jag en så fåfäng sak som har massa smink... och vill ju inte förstöra de *ler*

Denna dag tänker jag mycket på er och på lilla Tille...
    Tror jag borde försöka slita mig från datorn och fixa me allt innan jag får besök... men svårt ju...

Therese och Nicklas.... Massa kramar till er...
    Till Liam och Dea... Massa kramar och tankar...

• Anonym

Är det inte Nicklas Svensson och Therese Westerlund ? nä jag kanske tänkte fel

• Farth Vader

Var precis in och kollade i Thereses galleri. Vilka fina nya bilder på Tille :o) Kan inte låta bli att le när jag ser kort på Tille-man...en sån söt liten gosunge.

Tänker på Tilles familj varje dag och hoppas ni får ha det bra. Tille bär jag ju alltid med mej, i hjärtat.