• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • r0l

...

Det går väl knappast att ta miste på att Tille berör många människors hjärtan.

• Amazona

Nu tänker jag på Tille..igen. Vill inte dra ner allas humör men jag gråter Saknar honom så, fast jag aldrig träffat honom. Men han har det bättre nu.

• Hemgårn

hmm kan nån ge länk? Jag hittar bara den vackra dödsannonsen.

• Adde1

Hemgårn, prova denna länken, därefter skrolla neråt så hittar du 2 mindra annonser också.
    Lycka till

• Hemgårn

Tusen tack!

Nu vankas det varmkorv. Får ta en sån eller fem.

kram på er alla
    Magnus

• Klatermaja
    Ett liv har släckts
    Ett barn har dött
    En pojke har gått ur tiden.

Men,
    En stjärna brinner som aldrig förr
    om en hjälte stark som ingen ann.
    En kamp vi alldrig glömmer
    Ett öde vi alltid minns

En ÄNGEL nu finns

/Klatermaja
  • Beatrice74

Det sägs att man inte får välja sina föräldrar men Tille valde nog Er med omsorg! Ödmjukt faller mina tårar och mina tankar finns ständigt med Er.
    Tille, du finns för alltid i mitt hjärta!!
    Kramar Bea

• hillson

Vilka fina bilder på Tille..En sötnos...
    Ni har så mycke hjärta Therese och Nicklas,jag är så imponerad av er...Vilka föräldrar ni är...Jag vill nominera er till årets föräldrar...Tack för att ni är ni...

Till Lille Tille....Idag har jag köpt ett jättefint ljus som jag ska tända på fredag och tänka riktigt mycke på dig...
    Jag vet ju att du har det bra nu men ändå gråter jag,men det är nog för att du är så gudomligt söt...Stjärnan Tille...
    snusningar...