• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

Känns overkligt att läsa Tilles dödsannonser. Det känns ju som om han fortfarande är här! Han har liksom nästlat sig in i hjärtat på mig och varit en så stor del av mina tankar den senaste tiden.

Jättefina annonser, eller hur Tille...tänk vilken uppståndelse du orsakat, vad många människor du nått och hur många hjärtan du berört. Vi glömmer dig aldrig Tilleman.

Det är skönt att läsa i din dagbok Therese. Det ser ut som om ni mår ganska bra trots allt. Jag tänker på er och hoppas att planeringen runt Tilles begravning inte tär på er alltför mycket.

Här nere i stockholm lyser solen idag och jag hoppas den lyser på er också! Önskar er en bra dag!

Massor av kramar till er!
    //Sara

• niederkk

tänker på dig!
    Kristina med Marie och Lars

• Klatermaja

bra               

/Klatermaja
  • Monstermamman

Hallå familjen!

Ni finns fortfarande i våra tankar och där lär ni nog stanna misstänker jag.
    Jag är så glad och tacksam för att vi alla har fått lära känna er, och fått lära känna Tille.
    Tack!

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Helena77

Hej Therese och Nicklas!Hoppas ni får en bra dag i det fina vårvädet.
    Såg annonserna och dom var jättefina.
    Många kramar till er från mig och min familj

• Therese6699

Goddag, nu har vi varit ute och käkat lunch.
    Vi har precis suttit och sett på ett bildspel som S N A F U har gjort och skickat till oss. Det var helt gudomligt fint. Vi tänkte ha på det i bakgrunden på minnesstunden. Hoppas att det går bra för alla som har photoshoppat bilder. Det är ett bildspel på alla bilder som ligger i tråden "photoshoppa Tille". Nicklas och jag finner som vanligt inga ord. Precis när man tror att man har sett allt av mänsligheten som finns så kommer det ändå mer att uppskatta. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Skulle vi någonsin tvivla på medmänskligheten så behöver vi bara öppna Tilles minneskista och läsa allt som ligger där.

3småttingar: Det räcker med att skicka namn+ adress + boknamn (eller bara Tille) till order@bigbok.se , då får man boken hemskickad när den släpps.

Filles mamma: Har man förbeställt boken så skickas den hem.

Heli77: Begravningscermonin har vi på fredag och minnesstund för vänner och bekanta på söndagen.

Halime: Man kan beställa boken på order@bigbok.se ,sedan skulle den läggas upp hos nätbokhandlare idag tror jag.

• Snuttan77

Tille lille du var en riktig kämpe! Nu finns du hos änglarna och ser över din mamma, pappa och hela din familj. Tänk, nu kan du leka och springa fritt utan att ha ont. Tänker på din familj som var så stark när du var så sjuk och som fortfarande är så otroligt stark, hoppas att det fortsätter, att de kan hitta styrka i att du är bland änglarna och har det bra så de orkar kämpa vidare i sina liv. Tänk vad mycket du skänkte under din korta tid på jorden, vi kommer aldrig att glömma dig, den kämpe du var. Du finns alltid med oss om än inte ibland oss. Spring och lek Tille! Många kramar till din familj som är så tapper!

/Anna och Ida

• MalinH

Hej
    Vilka fina annonser ni har för Tille, läste dem med tårar i ögonen...
    Hoppas ni får en forsatt bra dag i det fina vårvädret.

Kram Malin