• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tuttie

Hej!
    Förlåt om jag är dum men vart kan man se annoserna ?

Therese; vilka fina nya bilder på Tille, super fina.

Jag tänker ofta på er, gud vad starka ni är hela tiden, och att du/ni fortfarande orkar dela med er av det ni gör.

Lycka till.

Kram

• Tuttie

Åh jag hittde dom om jag ansträngde mig lite *sorry*

Dom var verkligen super fina.

Vet inte riktigt vad jag ska säga nu, men ta hand om varandra nu Therese och Niklas o barnen

Vi är många som tänker på er.

• Klatermaja

Tuttie: Det är totalt 4, de två sista står lite längre ner på sidan...

/Klatermaja
  • gladmamman

Som en vind fann du mitt hjärta
    som en våg skjölde du över mig med känslor
    Som himlen var dina blåa ögon
    Ett par vingar av guld pryder nu din rygg
    Som en svala flög du i väg
    Vi säger inte farväl, vi säger vi ses igen

Ville tillägna Tille och hans familj denna , Många kramar Matilda.

• viktoranton

Therese!
    Vilka underbara fina bilder ni har lagt ut, han är så söt lilleman!
    Hoppas att ni har haft en bara dag och att lunchen var god?

Stora kramar

• Therese6699

Hej hej, nu tänkte jag ta ett litet break och gå och pyssla med annat. Men jag tänkte ju min vana trogen svara på lite frågor.

Kibell: Det är faktiskt inte vi som håller på IFK göteborg, utan en av mina bästa killkompisar som har fixat den outfiten för lilla Tille. Tyckte han blev så söt.

Niederkk: If you order the book at order@bigbok.se I think they will send it to you when it is finished. Maybe there will be a german translation of the book. But we have to wait and see.

Bripoint: Mmmm hur vi har kommit över ilskan. Jag kan inte koma ihåg att vi har varit arg över det faktiskt. Ledsna har vi varit men inte arga. Och jag tror att vi har bearbetat det mycket genom att prata och prata och åter prata med varandra. Det är det som gäller tror jag i en sån här situation. Och just det att man tar vara på dom stunder av glädje som erbjuds.

Kramar på er alla!

Therese

• Klatermaja

Är det någon som har adressen till radioavsnittet med therese? Måste man ha realplayer för att lyssna?

/Klatermaja