• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Madreh

Hej!
    Var inne och kikade lite på dina bilder. Väldigt fina bilder på er alla.
    Blev djupt berörd när jag först läste om er, men har inte vetat vad jag skulle säga, däreom har ni funnits i mina tankar sen dess och kommer att fortsätta finnas där,
    Beundrar dig väldigt att du är så stark och orkar allt detta.

Ger mer styrkekramar till er!
    Madeleine

• Robo

HEJ!
    Har kollat dom nya fina bilderna. Vill bara önska er en trevlig kväll och en God Natt!
    Och så en STOR KRAM!

• Rebecca Louise

Jag och min familj tänker på er och delar er sorg.
    Sov gott Tille son.
    kramar Becca

• nessie72

Therese så fina bilder du lagt in på hjärtegullet....

Tänkte bara säga god natt till er...

Tille god natt till dig med..hoppas du har haft en underbara dag..vart du än är....

• hugoboss

Kikar in för att säga godnatt. Hoppas ni haft en bra dag i solen. Jättefina bilder i albumet och verkligen fin annons i tidningen. Varma kramar från oss till er alla.

..nattinatt Tilleman..

• Memo

Kommer in för att säga go natt som vanligt.

Kram på er

• Memo

Glömde ju säga att du har lagt in jättefina kort på guldklimpen. Kram igen

• Therese6699

Godkväll....
    Dea och Liam mår fortsatt bara bra. Dea kommer hit på fredag kväll så då får vi ser hur det går. Men jag tror att det kommer att gå jättebra.

annca: Vi skulle bara bli hedrade om du vill göra det.

Anonym: Inga photoshoppade bilder i boken. Det är privata bilder ifrån oss + några av aftonbladets bilder som bokförlaget har "köpt" av fotografen.

Certina: Vi kommer ju vara ute i minneslunden. Vi får se, men det kan nog tänkas att det kommer in bilder därifrån eller ifrån minnesstunden. Det kommer hit en tysk journalist på söndag. Det ska ju bli lite intressant.

MariaLemon: Det är Beckah82 som har gett oss den. Den här så himla fin och träffande trots att hon skrev den väldigt tidigt.

Nu tänkte jag in och uppdatera bloggen lite så ni kan läsa om vår dag.

• Kollsmitt

Jättefina kort på Tille! Lilla gubben, så söt! Man blir ju alldeles tårögd!

Hoppas att ni har haft en fin dag idag. Vi har haft sol och hoppas att ni oxå har haft det! Imorgon ska det regna här, men jag tror att Sundsvall får sol

Natti natti Therese, Nicklas, Liam och Dea och alla ni andra oxå!

Sussa sött Tille lille....

Kramar /Riika