• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Misan75

Hej kära Therese. Vilka otroligt vackra bilder på Tille. Likaså de fina Annonserna. Så vackara allihopa. Fadderbarn. inte illa av er, ni är som sagt otroliga.
    Ta nu å landa med allt innan ni funderar på att börja att jobba igen. Ta det lugnt. Ni hinner det med.
    Nu ska jag ta å tända ett ljus å titta lite på tv.
    Sköt om er. Tänker på er.
    Kramar.
    Go natt go natt.
    Å tille, du är väl trött efter allt lek i dag kan jag tänka....
    Styrkekramar till er hela fam.

• Kickelina

Äntligen hittad jag hit, letade efter Tilletråden..undrade var den tagit vägen.

Åhh, vilken härligt underbar bild på Tille när han sover som en stock

Tack igen för ert tackbrev, men som jag skrev i meddelandet, det är jag som ska tacka för att vi fick dela Tille med er, TACK!, nu väntar jag med spänning på min EB-pins...ingen brådska!
    Hoppas eran dag har varit bra, så bra som den bara kan.
    Och som vanligt tänker jag på er, Igen och Igen och Igen..

Ikväll måste jag sluta tidigt här. Måste styra inför flytten (nu igen...
    Skulle varit mångatimmar som skulle lagts på packning och dylikt , men jag har valt att följa Tillemans öde framför datorn istället.
    Vi får väl se om nästa hyresgäst få sparka ut oss

Kramelikram Tille ,sov gott "mitt" hjärtegryn!

God natt Therese, Nicklas och Liam, sov så gott ni med!

-Kicki, mamma till 5 i Norrköping-

• LOTTA N

Kikar in för att säga godnatt till er... vilka fina bilder du har lagt in på Tille lille. Hoppas att dagen har varit bra och att ni får en fortsatt bra kväll och natt. Tänker på er mycket hela tiden, ni är så otroligt starka och beundransvärda. Tack för att ni delar med er av er själva och av Tille. Många kramar.

• solrosen74

Kikar in och säger godnatt till hela familjen och er andra som skriver här också.
    Vad vore världen utan medkänsla värme och kärlek? en otroligt hemsk plats förmodligen.Här i denna tråd finns det så mycket av det jag nämnde att man blir varm inombords.

Godnatt lilla hjärtegrynet Tille sov så gott, var du än är. I mitt hjärta finns du alltid kvar.

Therese en liten fråga, får ni många brev och kort varje dag? öppnar ni och läser dom direkt eller sparar ni det till längre fram? Blev visst två.
    Kram Åsa

• Nana 24

Oj, vilka fina bilder på Tille pojken! Lika fin och go som alltid! Ville passa på att önska hela familjen en god natt med många vackra drömmar! Tänker på Tille pojken, många vackra drömmar till honom med, och en snusning på pannan!
    *kramar om*

• isaacsmams

Jag vill bara kika in för att se hur ni har det såhär på kvällskvisten. Pratade med en kompis som bor i Sundsvall för ett tag sedan och som vanligt så kom jag att tänka på er åter igen.

Hoppas så att saknaden inte har gjort er allt för ledsna idag utan att ni har kunnat njuta lite av vårvädret.

Godnatt Tille, hoppas att även du har njutit av din dag bland dina nya änglakompisar. Jag tänker på dig så mycket ska du veta.

Godnatt familjen Vesterlund.

Kram / Helena i Bollnäs

• Nötkaka

Hej Therese!
    Har inte hunnit skriva något tidigare...har jobbat hela dagen.

Vilka jättefina bilder du satt in Therese! Jag blir alldeles tårögd!!!
    Vill önska er en skön natt!

Och du Tille lille..var är du någonstans? Vad gör du? Springer omkring?
    Jag saknar dig!!!!
    Kramar!!!!

• Tildetös

Tittar in och säger hej!

Hoppas att ni har det så bra ni bara kan. Det är mycket värt för oss att få följa er tid med Tille och nu tiden efter. Det du har skrivit har lärt mig så mycket om livet. Vem är jag som gnäller över småsaker?

Många kramar
    Helen

• Ester1

Godkväll på er!

Vilket underbart kort på Tille när han ligger och sover, det ser för härligt ut.

Godnatt på er och en liten puss till Tille där han nu är.

• Kibell

Önskar er en god natt Therese, Nicklas och Liam.
    Ni verkar haft en skön dag.
    Jag önskar er alla andra här inne en god natt också.
    Kram