• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Negalia

Hej!

Skickar en tanke till er.. tänker mycket på er.

Kram Anso

• lillsmurfen

Läste just annonserna, och sitter återigen med tårfyllda ögon. Jättefina verser!
    Tänker på er!

• Helena o Teo

Lilla Tille, jag fortsätter skriva till dig här i din tråd, så skriver jag till din mamma o pappa i gästboken. Blir det bra?

Idag har vi njutit av solen och vårvärmen, underbart!
    Har ätit glass ute också, mums, mums!

Såg att din mamma hade lagt in lite nya bilder av dig, och du är precis lika söt på dem som på alla tidigare bilder. Särskilt bilden när du sover, den gillade jag mycket! Nu ska du sova så gott på ditt moln så tittar jag in i morgon igen.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt i mrogon och iväg till sjukhuset med min lilla Teo, men det kommer nog gå hur bra som helst.

Jag tänker på dig hela tiden lilla gullunge, och jag känner att du fortfarande har kvar mitt hjärta, det gör mig alldeles varm och glad inombords!

Puss på dig du lilla solstråle!
    /Helena

• Eija77

Vill bara säga godnatt innan jag går ifrån datorn... Tänkte krypa upp i soffan med sambon och se det som är kvar av Lost
    Kikar in här imorgon igen för att se hur ni har det.
    Ni är en sån fin familj! *kram*

• Winckler

Lilla vackra Tille - så fin du är på bilderna som din mamma har lagt in albumet! Där du är nu får du sova gott och äta och dricka så mycket du vill utan att ha ont. Och göra allt det där du inte hann med här hos oss.

Ta hand om din mamma och din pappa.

Vi tänker på dig mycket!
    Anna

• annelie75

Hej familjen...
    Tänker på er...Såg min första fjäril idag i de vackra vädret och kom genast att tänka på lill-prinsen...Vilka vackra bilder på Tille...Jag har förbeställt två böcker på lille Tille...Han som ni kommer finnas i mitt hjärta nu och alltid...många kramar

Tille,tänker på dig...Hoppas du har det bra...Min äldsta dotter kom hem idag efter att ha varit hos pappa i påsk och de första hon undrade över va om du fått sluppit smärtan nu...vi alla tänker på dig...fjäderlätta kramar och pussar på nästippen...

• frogaz

Kikar in för att säga godnatt till er... och Gud vilka fina bilder du har lagt in på Tille. Man bara försvinner i hans stora blå. Hoppas ni haft det bra idag.

Sov så gott allihop.

Kramisar till alla.

Arletta

• Karkki67

Hej i kvällen Tilles fina familj! Hoppas att ni kan sova inatt. Tänker på er hela tiden tänker på er prins Tille varje dag!! Lilla plutten.. Sänder massor med styrke kramar!! Carina

• Kickans mamma

PÅ vilken sida finns annonserna att läsa?