• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CORPSBRIDE

Hej Therese och Nicklas...vad skönt att det blev en så vacker och fin seremoni för Tille och att allt gick bra.Jag har tänkt på er och Tillevännen hela dagen.Idag har ljuset för Tille brunnit hela dagen hemma hos mig.
    Många kramar Elionor.

• Nellis

Läste i din dagbok att dagen gått bra. Skönt! Njut nu av det fina vårvädret i helgen. Kram....//Nina

• Bowmore

Låter som dagen blev precis så som ni ville. Vad skönt att höra. Nu har han fått ro Tillemannen.

Han blev säkert jätteglad för alla ballonger. Var verkligen en härlig ide.

Vad kul att Dea kommer så ni får umgås hela familjen. Ha en så härlig helg det bara går.

Massa kramar
    Mia

• AdWi

Så skönt att läsa att ceremonin blev just precis som ni hade tänkt er.
    Ni är sådana fina människor så ord räcker helt enkelt inte till.

Ha nu en riktigt fin fredagskväll och helg tillsammans med Dea och Liam. Rå om varandra riktigt ordentligt och bara mys.

Många 1000 kramar till er familjen beundransvärd och ett fång lätta snusningar till Tille på sin stjärna.
    KRAM KRAM KRAM

• babylover

vad skönt att ceremonin blev vacker och lättsam.
    Har tänkt på er hela dagen och blir så glad att höra att det blev fint väder och bra.
    Kul att Liam hade roligt med helium sen- han har ju också haft en tuff tid med lillebror.
    Tille-hoppas du blev glad för alla ballonger som kom idag!

• Maggan78

Vad skönt att ceremonin gick bra! Hoppas att ni får en lugn och skön helg, där ni bara kan rå om varandra

Kram //Maggan

• zitis81

Skönt att höra att cermonin gick bra och blev så fin. Jag är säker på att Tille har ett finger med i spelet när det gällde vädret mm. Han vill ge tillbaka lite av dem kärlek ni givit honom. Er otroligt starka kärlek som övervinner allt.
    Jag är glad för er skull att ni har varann och er nära och kära.
    Hoppas ni får en fin kväll.

Många god natt kramar Rosita med familj

• ÖRTEGREN

skönt att allt fungerade som planerat..har tänkt på er hela dagen har ljusen tända och släppt iväg lite ballonger för tilleman (vila i ro lille vännen)...ta nu hand om er, ...sänder varma vårkramar till er alla /susanne med familj

• anneliema

Hej har inte varit inne på ett par dagar men vill bara tala om att jag tyckte dödsannonsen var jättefin och att du och din familj fick en fin stund vid er avskeds cermoni. Många kramar från oss i Åsele

• illern i mitt liv

Så skönt att ceremonin gick bra .
    Skönt att du/ni inte tog det så hårt och Tilleman är säkert jättetacksam och lycklig över allt han har fått här på jorden.
    Hoppas du har det bra bland änglarna nu kära vän.
    Många kramar.