• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Killarna Larsson

Va skönt att dagen blev som ni ville..
    Tänker på er i massor.. kramiz

• viktoranton

Hej!
    Läste i dagboken att allt gick bra i dag, vad skönt!

Jag har tänkt på er hela dagen och tittat på klockan många gånger innan den vart ett.

Ha det nu så bra i helgen och passa på att rå om varandra lite extra i morgon innan ni skall ha fullt hus på Söndag igen.
    Många kramar till er alla!

• lillsmurfen

Så skönt att det gick bar idag och att ni är nöjda. Fint med ballongerna.
    Tänker på er.

• AnnaCarina

Hej Therese,

hoppas att ni har haft en mysig kväll tillsammas allihop, nu när Dea har kommit till er oxå, kan tänka mig att ni har mycket att prata om. Ljuset är tänt för Tille i fönstret och på trappen utan för dörren.

Stora kramar från
    Anna

• Safari

Vad skönt att läsa att cermonin blev som ni hade tänkt er.
    Det är ju en dag som ni alltid kommer att minnas och då är det extra skönt att ni kan tänka på den och bli alldeles varma i hjärtat.

Kramizar

• nisse

Åh vad skönt att höra att det gick bra för er idag, har tänkt på er under dagen. Gick själv ut på lunchen och satte mig i solen som värmde så skönt och tänkte på Tille, vilken liten kille! Tänk vad mycket känslor han har väckt hos folk, han har blivit allas våran lille Tille, någon man kommer tänka mycket på framöver och blicka upp himlen och tänka på hur han har det och vad han gör för bus. Ha nu en riktigt härlig helg hela familjen och rå om varandra ;0) Massor med kramar på er! Anna m familj

• CarinaS

Hoppas att ni efter denna känslostormande dag kan ta igen er och mysa hemma med varandra. Mängder av ljus är tända runt om i vårt avlånga land för er store lille Tille i kväll.
    Varma tankar och kramar till er från Carina med familj

• Filipen

Hej på er!

Blir så glad av att höra att dagen blev så lyckad, och att den kunde bli så ljus och fin för er.

Idag när jag kom upp och såg att solen lyste från en klarblå himmel, tänkte jag direkt på er och på Tille. Sedan såg jag den första fjärilen, den satte sig i solen precis framför mej. Då gick tankarna direkt till Tille igen. Detta är helt klart hans dag, och han ville att den skulle vara fin för er.

Måste verkligen säga att du verkar ha ett hjärta av guld och en styrka av stål för att klara av det du gör. Ni är verkligen värda all lycka som finns i framtiden. :)

Therese, (du behöver absolut inte svara om du inte vill) jag undrar om ni förstår att Tille är borta för alltid eller känns det som att han är bortrest?

Solvärmda kramisar
    Mia

• Farth Vader

Kikar in för att säga god natt,

Tille-ljuset har vi tänt..det är jättefint, blått med guld fjärilar.

Hoppas ni får en lugn kväll nu, att ni får tid att rå om varandra. Ni finns ständigt i våra tankar och hjärtan.

Tille, lilla älsklingen - du fattas oss. Sov i ro.

• Kickelina

Therese, Nicklas, Liam, Dea och Tille, vad skönt att höra att ceremonin har varit fin!
    Jag skulle vilja sett när ballongerna for till väders, måste varit en varm känsla som steg inom er.
    Ballongerna steg upp med er kärlek, som en länk som gjorde att ni kom närmare Tille för några ögonblick, närmare än ni har gjort på hela veckan sen han somnade in.

Själv satt jag i bilen när klockan slog Ett, och passande nog så var det Eva Dahlgrens; Vem tände stjärnorna, som spelades på Lugna Favoriter.
    Mina ögon fylldes snabbt och tårarna rullade ner på mina kinder...
    Som det var någon som hade önskat in den, för Tilles och er skull...kanske var det så.

Sen stannade jag till i en av Norrköpings största kyrkor på hemvägen och tände ett ljus för Tille-lille och hans fina familj.
    Jag har aldrig "bett" om en bön tidigare, men där stod en urna på ett fint bord, däri kunde man lägga några ord om man vill att de skulle be för någon på förbönen på söndag kl 11.00
    Min önskan var en bön för Tille!
    SovGott
    Kicki