• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • buzans

Hej familjen Kärlek! Vad skönt att cermonin gick som ni ville. Kan tänka mig att det var fint när ni släppte ballogerna till Tille.
    Ni är så starka beundrar er.
    Kärleksfulla krmar från Anna

• helena20

Vad skönt att allting gick bra idag,måste ha varit en jättefin ceremoni.
    Ska alldeles precis till att tända ett ljus jag med, inte varit hemma men bättre sent än inte alls.
    Hoppas ni får en mysig helg hela familjen o att du har det bra däruppe i himmelen, Tillemannen. Kanske kikar du på alla ballonger som flyger förbi här nere.

Kramar till er alla!

• LOTTA N

Kikar in och säger gonatt.
    Så roligt att få läsa att er avskedsdag för Tille blev så fin, det känns så skönt att få läsa det. Ni har varit i mina tankar hela dagen, ser verkligen framemot att få kika på bilderna från cermonin att ni vill dela med er av det till oss andra här inne på Fl. Ni är fantastiska och en bättre familj än ni hade inte Tille kunnat få komma till. Är säker på att han sitter där uppe på ett moln eller på sin stjärna och blickar ner på er och är stört nöjd med dagen och hur fint ni hade ordnat det.

Har tänt ett ljus både här och ute som lyser för Tille och alla hans små änglakompisar...

Ta hand om varandra och ha en helt underbar helg, kikar in i morgon igen och ser hur ni har det.
    Kramar.

.....^…...
    ..../..\.....
    ...(....)…...
    ...,~’~,…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

• kapet

Härligt att det blev så som ni hade tänkt. Tille hade ordnat med fint väder :)
    Inte en enda minut hade gått utan att jag tänkt på er och visst kom det hur många tårar som helst.Men det är du värd Tille.
    Idag när jag var ute och promenerade såg jag ett moln som liknade svamp.Och då tänkte jag ,Tille vill visa alla att han har ett nytt hem nu och att det är fint. Jag har läst någonstans att svamp(i drömmar) betyder nytt hem.
    Ingen så liten har berört så många människor som Tille lille och lärt många att upskatta livet och livets gåvor på så kort tid som han gjorde.

Tille kommer alltid att vara en del av mitt hjärta och han kommer aldrig att bli glömd.

Idag kände jag en viss tomhet,men Tille jag vet att du har det bra.

Therese,ta hand om varandra. Han kunde inte få bättre familj.Han vet det och är stolt över er.

Många kramar från Alma med familj

• trissis

Säger godnatt nu och hoppas att ni får sova gott i natt även om det är många känslor och funderingar från dagen som ska bearbetas. Sköt om er!

Kram Anna

• Memo

Vad skönt att allt gick bra idag. Har tänkt otroligt mycket på er under dagen och på Tille. Vad kul att alla skrev i minnesboken ni gjort iordning.
    Önskar er en mysig kväll.

Kram

• Black Lady

Hej familjen.

Skönt att höra att det gick bra idag.
    Jag känner att prinsen är stolt över sin fina familj.
    Hoppas att ni har en skön helg framför er.

Och tack Therese för att du vill dela med dig till oss,

*kramar om*

• Pappan 66

Vad fint ni verkar haft det och skönt att det gick bra.

Själv höll jag en tyst minut kl 13 det kändes både rätt och viktigt.
    Sköt nu om varandra riktigt väl i helgen.

Kramar
    Claes

• olivettan

Vad skönt att allt blev som ni önskade idag. Idag har mina tankar varit hos er och hos Tille. Han är nog jättestolt över sin fina familj.
    Ha en mysig kväll "så ses vi imorgon"
    Många kramar

• solrosen74

Kikar in för att önska er en godnatts sömn, kan tänka mig att ni behöver det nu.Hoppas ni får en mysig dag med Dea och Liam imorrn.

Ja du Tille fångade du någon fin ballong i dag? det tror jag nog att du gjorde.Slumra så sött lilla vän,var du än är.