• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Vad glad jag blir, jag läste att det ha gått bra för er idag.
    Ta nu hand om er ikväll och mys tillsammans med Liam och Dea.
    Kram från Carina

• Sussieluskan

Skönt att dagen gick bra. Mina tankar finns ofta hos er och jag vet att Tille kikar ner på er och håller en skyddande hand över er alla. Kramar från oss!!!

• Kibell

Vad bra att ni fick en fin cermoni idag. Ta nu hand om varandra och så önskar jag hela famlijen en god natt.
    Kram

• Temugg

Vad fint att få läsa om er ceremoni, att allt var fint, ljust och skönt. Ni har ju tänkt på den här dagen med skräck under en lång tid men när man bearbetar något samtidigt blir det ofta inte så illa som man tänkt sig. Och ni har ju verkligen bearbetat er sorg under Tilles sjukdomstid, som du skrivit många gånger förut så är det ovissheten som är värst. När det värsta beskedet kommer är det ändå ett besked som gör att man kan starta bearbetningsprocessen och som i sin tur gör att allt så småningom kommer att kännas bättre, inte helt bra men bättre. Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll och att ni kanske sparat lite helium till Dea

• Fröken Stålhand

Hejsan goa familjen!

Det gör mig oerhört lättad att läsa i din dagbok Therese att cermonin idag blev fin för det är både ni och Tille värda! Tänker på er hela tiden och har fått en slags ro nu när jag vet att Tille är begraven och ni känner att det känns bra...
    Kikar in imorgon igen...

Sov så gott och rå om varandra!!!

*kram*

• Misan75

Hej kära familj.
    Vilken fin dag ni låter och haft. skönt,
    Denna dag är den värsta och nu är det avklarat.
    Ha nu en skön kväll å helg. Många fina minnen.
    Sköt om er....
    Go natt go natt,
    Kram till er alla.
    Mia

• Eija77

Nu säger jag godnatt. Ska mysa lite med gubben en stund... jag kan ju inte vara här på fl hela dagarna heller
    Imorgon är en ny dag med nya äventyr... så även för Tille. Spännande!
    Kramar till familjen

• akl

Hej Therese och Familjen!

Vad skönt att läsa att allt har gått bra och att det blev en fin ceremoni idag!

Har förstått att du varit lite osäker på hur ni skulle reagera den här dagen därför känns det extra bra att det blev en positiv "avslutning".

Hoppas att du har fått mysa ordentligt med Dea ikväll, som du önskade!
    Ni är så starka, så starka i er familj.... det finns så mycket kärlek där!!!

Kram Anna-Karin

*vinkar till dig, lille Tille.... vad fint du såg till att det blev idag.
    Du vet precis vad din familj behöver och det ser du till att dom får...
    det är det som gör dig så speciell!
    Hoppas du hade kul med alla ballongerna... kanske satt du och en nyfunnen vän och lekte tillsammans när dom dök upp! Puss på pannan*

//mamma till 2 små troll
  • Jissa

Det låter som om ni hade en väldigt fin ceremoni för lille Tille. Skönt att det inte var så tungt för er. Här hos mig har tårarna trillat lite då och då under dagen.

Sedan Tille gick bort har jag försökt distansera mig lite då min dotter som är drygt två år har sett mig ett par gånger med tårarna rinnande nedför kinderna och undrat oroligt vad det är för fel på mamma. Efter att jag förklarat för henne varför jag var ledsen utbrast hon i lördags "mamma, jag vill inte döra". Sekunden efter undrade hon om inte jag kunde blåsa på Tilles onda. Dessa små barn, de är verkligen söta. Döden är lite för abstrakt för dem när de är så små...

Tille, jag säger inte heller hej då till dig. Jag säger på återseende!

Godnatt hela familjen! Stor kram till er alla från Jissa