• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

God Natt och sov så sött kära lilla Tilleman!
    Hoppas du har härliga drömmar och får sova lugnt och skönt.

Min lilla dotter som snart är två år sitter med mig nu. Vi tittade på Tilles bilder för hon älskar bebisar. Hon satt och tittade på Tille och sa,,bebis. Ja sa jag,,det är en bebis. Han heter Tille. Tille,,sa hon och satt tyst...sen sa hon Tille go bebis.
    Ja lilla gumman...Tille är en jättego bebis sa jag och så pussade hon skärmen med Tille på.
    En lite gullig historia tycker jag. Tille är älskad av alla,,,stor som liten..;o)

Många kramar till resten av familjen och ett litet andetag på din panna Tille-Lille.

• Gilga

Vill bara säga godnatt till dig Tille..hoppas att du får sova gott i natt,och att ni vaknar till en underbar dag imorron.*L*..
    Snusar försiktigt på din panna..nattinatt

• illern i mitt liv

Sov gott kära Tille , hoppas du sussar gott o drömmer vackra drömmar
    nätta pussar på din panna KRAMISAR

• Bastians mamma
    Go´natt lilla Tille hoppas du får en lugn natt!
  • BlueBlue

*Kramar om Tille och önskar en god natt* Du finns i våra tankar varje dag. Varje morgon och kväll går jag in och kollar din mammas dagbok. Jag önskar så att det kunde ske ett mirakel! Jag tror inte på Gud men ber en bön ändå för säkerhets skull.

• Ella79

Godnatt min nyfunne vän, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och mina tankar. Du är en stor, liten hjälte. Var inte rädd...
    /Elin

• HelleGbg

tänker på er,hela familjen,ville bara önska godnatt till lille Tille och sovgott,,*varma kramar i mängder till er***** pussa Tille,,,,,*

• Nichth

tänder ett ljus för tille med familj. hoppas att ni får en bra kväll och en lugn natt.

sov gott

kram
    ~vildas mamma~

• AnnaCarina

Vill önska Tille och hans familj god natt, hopps att denna dag har varit en bra dag för er. Det gjorde mig glad i morse att få höra att Tille var med på hela Liams födelsedag, När jag vaknade i morse, hoppades jag att Liams födelsedag alltid skulle få vara en glädjensdag. och det blev det. Jag vet inte om du får svara på detta Terese men om du får , var kan man se hur mycket som har samlats in till Tilles fond?.
    Stor kramar från Anna
    P.S jag tänder ett ljus för Tilleman och hans familj kl 21. Jag önskar jag kunde göra mer för er. Jag har lärt mig mycket om kärlek och vad somär viktigt i livet denna vecka. Tack för att jag får vara delaktig i er familjs sorg och glädje !

Svar på tråden Tilles tråd