• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • loppan1

Säger också god natt! Låter ett ljus brinna i kväll igen
    kram

• grabbarna

Hej Tille med familj. Vi ville bara titta in och säga gonatt och hoppas på en lugn och skön natt. Ni finns med i våra tankar och hjärtan hela tiden. Måste bara inflika vilka fantastiska föräldrar ni verkar vara. Hoppas att allt ordnar sig på bästa sätt om man kan skriva så. Sov gott allihopa så syns vi imorrn.

• Ullis BF 24 Aug

Jag tycker att du gör helt rätt i att gå o umgås med din familj! Ni behöver det!!

Natti natti sov sött!!

• Memo

Säger bara go natt. Dröm sött hela familjen.
    Kram

• Klatermaja
    Tänder ljuset som får brinna som en påminnelse om Tilleman. Hoppas ni får en lugn och skön natt med många fina drömmar.

Sov sött Tille med familj 

/Kramar från familjen Hansson
    /Klatermaja
  • SvenskEngelsk

Alla mina tankar
    Tille är i våra tankar dag som natt, jag, min sambo och våran 21månaders lilla son tittar på Tilles fina bilder och ler åt hans fina ögon!

Vi tänker på er!
    KRAMAR och godnatt hälsning från oss 3 till Er alla!

• lottab

Hej!
    Ville bara önska er en underbar kväll och en lugn natt.
    Änglarna vakar över dig Tille-man. Du finns i mina tankar hela tiden.
    Sov gott Tille så hörs vi imorgon.
    En stor kram även till dina föräldrar som är så otroligt starka.
    Mänga varma kramar Lotta

• Kaspers mamma

Gonatt lilla Tille och sov gott!
    Hoppas att du får härliga drömmar fyllda av lycka.
    kram på mamma och pappa och dina syskon oxå!

Tänker på er ikväll... och tänder ett ljus!

från min familj till din familj lilla Tille

• Liam o Lukas

God natt nu Tille med resten av familjen, sov så sött.
    Tänker på Er

• annca

Jag har följt er en tid, men inte kännt att jag lyckats formulera något rätt att skriva när jag tittat in i ert krypin tidigare. Men så hjälpte min lilla Mathilda mig...

Nu har min dotter på 14 mån gått och laggt sig. Hon satt i mitt knä tidigare igår och vi tittade på era fina bilder. Hon satt länge och tittade på lille Tille. Så lägger hon huvudet lite på sned, säger tyst "goooo" och sträcker fram sin "sovanalle" mot bilden, som om hon ville räcka den till honom...

Jag hoppas så att de insamlade pengarna kan hjälpa forskningen en bit till på väg. Att genterapin ska fås att fungera!
    (Jag är själv en sådan som inte skulle ha suttit här nu om det inte satsats på medicinforskning runt kroniska sjukdommar runt förra sekelskiftet. Barndiabetes var dödligt för inte så fruktansvärt länge sedan. Hade jag fötts bara ca 50 år tidigare än jag gjorde hade jag inte fått uppleva mitt första skolår.)

Han har så fantastiska ögon, er lille fjärlilspojke. Så fulla av kärlek till er!

.:::.:::.
    :::::::::
    ':::::'
    ':'

Svar på tråden Tilles tråd