• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Angelina Sky

Godmorgon!

Läste i din dagbok hur fint det varit igår,o på bilderna så ser man ju verkligen vilken fin familj ni är! Tänkte på er i går,
    o höll tummarna att vädret skulle bli bra o det blev det ju, vilken tur! Tille blev nog väldigt glad när han fick så fina balonger,o så fina blommor på sin minnesdag!

Hoppas att ni får det bra i helgen o som vanligt så tänker vi på er!

Kram Angela m familj

• Laurencia

Ni har mycket att stå i i dag Therese förstår jag. Glöm inte ta hand om er oxå...

Blev så ledsen när jag såg bilderna från cermonin. Det är så j-la orättvist att föräldrar ska behöva begrava sina barn Gråter. Tack för att vi får dela allt detta med er. Vi hoppas nog alla att det ger er lite tröst... Kaamar Maria

Idas mamma!
  • Ameliia

Varma hälsningar till familjen.
    Hoppas ni får en soligt fin helg.

Ameliia

• Smurf26

Har nu läst din dagbok och tittat på de fina bilderna från cermonin. Blev tårögd igen, har inte så mycket ord...

Härligt med sol, hoppas ni får en jättefin dag med hela familjen, såg att ni hade mycket inplanerat. Solen lyser även här så vi ska snart gå ut och njuta av solen. Kramar i massor!

• wiloli

Hej !
    Vad skönt att det blev en fin cermoni.
    Hoppas ni får en skön dag tillsammans med barnen.
    Vi kommer inte att vara inlagd till veckan så vi kan ju höras.

Kram från oss!

Linda med familj.

• mia20

godmorgon familjen..
    hoppas att allt rullar på bra, jätte fina bilder från cermonin,
    lille tille måste vara stolt att ha så fina föräldrar som ni, han sitter nog på ett moln och tittar på er hela tiden.

• LillemanTösa

God Morgon Allihop..

Ja, här skiner solen med, härligt ..

Låter som Ni kommer att få en riktigt Mysig dag tillsammans..bad och bio, att bara få vara..jaa..så Mysigt så..

Janne ska greja med min lilla bil han..byta däck och tvätta av den..och Melle och jag ska åka till köpcentrat en sväng, ska byta ett par byxor som jag köpt, och se om jag hittar en ny stekpanna..hmm byxorna ja..de var för små! Det var dethär med bantning då..hm.. ..

Sen blir det en sväng till en kompis på fika..jag får väl ta en morot jag då..Aaaldrig..bantningen börjar jag med...på måndag?

Ha nu en så jättefin dag tillsammans Allihop, goa Ni..

Många solskenskramar kommer till Er...
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta söta Dea..och Tille liten..du..i mitt Hjärta...

Ett steg, dag för dag..

• IrmelinFraNorge

God morgen familien Kjærlighet. Håper dagen blir bra. Kram Irmelin

• Gåsa

hej hej familjen.
    Var inne och tittade på bilder från ceremonin och det verkar ha varit jätte fint. Särskilt med ballongerna!
    Hoppas att ni får en fin dag!

kram Åsa

• Lindous

God Morgon ....

Vilka fina bilder Therese.... va skönt att du kan dela med dig lite av Tille till oss andra...
    Jag tänker på er jämt och har svårt att tro att det någonsin kommer att gå en dag utan att jag gör det...
    Ni finns för alltid i mitt hjärta!!!

Många varma kramar från Linda m/familj