• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • illern i mitt liv

Goeftermiddag , ville bara in o önska er en fin dag
    kramar

• Cicci0305

Hej på er!
    Vad skönt att ceremonin blev fin och inte allt för tung. Jag tänkte på er.

Hoppas att auktionen inbringade mycket penagar!

kramar till er alla, Cicci

• CamoMillan
    Hej!
    Hoppas ni har det riktigt skönt i vårvädret! Det är så skönt med sol, den tinar upp kroppen efter vintern. Hoppas att det blir klädköp för dej och Dea idag! Det är ju så kul att shoppa kläder!
    Hoppas auktionen drar in mycket pengar!

Trevlig helg!

Ps Nu vet jag vilka Tille har fått sina fina blå ögon av!

Jättefin bild!
  • trippel

Vilka fina bilder....

Hoppas att ni har det bra i vårsolen...

Kramar om....

• mor till 4

Hej Familjen!
    Har precis kommit i efter en underbar dag i solskenet. Barfota på altanen med en kopp kaffe, kan det bli bättre? Här landade nyss två svanar på ängen. Sädesärlan promenerar omkring mellan snöhögarna, fluorna surrar och fjärilarna flyger omkring på sin första yrvakna tur. Härligt eller hur? Ha det så gott, ska tänka på er imorgon. Kram

• mickselina

Tille lille... Din cermoni blev jättefin hörde jag och jag vet nog att du blev så glad över den. Väldigt fina bilder dina föräldrar tagit, och jag ser att ballongfärden verkar blivit en succe. Ni måste lekt och skrattat där uppe i änglahimlen, du och Jonathan. För du har väl träffat honom - min lillebror, en charmerande kille med bus i blicken ? Jag tänker på er med kärlek och jag vet att världen saknar sina vackraste änglar.

Solen skiner även här hos oss uppe i Lappland, och det våras. Nu väntar jag bara på årets första fjäril som kommer vara så speciell. Du kommer vara en del utav den lilla Tilleman.

:: Många kramar upp till himlen och en mycket speciell liten kämpe ::

• MalinH

Vilka fina bilder ni lagt in!

Hoppas ni får en bra dag idag!

Kram Malin

• FiaLisa75

Har också tittat på dom jättefina bilderna!

Här är det fullt vårväder! Solen skiner och det är så varmt och skönt. Har städat altanen idag och plockat fram utemöblerna, så nu blir det nog lite fika där + att vi ska grilla i kväll - premiär

• minisnutt

Äntligen har jag kommit åt en dator.
    Det har varit jobbiga dagar att inte kunna följa er.
    Men jag har läst en hel del nu och inser att Ni har det relativt bra.
    Vad skönt att gårdagen gick bra.
    Ta hand om er!
    Massa kramar från Desiree m. familj

• jeja66

Nu har jag tittad på era underbara kort med tårarna strömmande ner för mina kinder. Lille Tille kommar alltid att finnas i mitt hjärta och jag tänker på honom varje dag. Såg en fjäril på altanen i går och då var det som om den ville säga nåt och sen flög den iväg.

Kram till er alla och ta hand om varandra.//Eva