• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Hejsan!Vilka fina bilder, ha en bra dag me Liam och Dea.
    Många kramar.

• solrosen74

Godmorron, vilken fina bilder du lagt in.Åh den med ballongerna, tror att Tille och hans kompisar sprang i kapp och skrattade så där härligt som bara barn kan i sin jakt på att fånga dom.
    Ja det är inte svårt att se varifrån Tilles vackra blå ögon kommer, en mix av mamma och pappa blev det vackraste mest utrycksfulla ögon världen skådat.

Ja du blev ju jättesnygg i håret Therese.
    Hoppas ni får en jätterolig dag och att ni kan njuta av barnen som finns hos er.

Godmorron Tillelille, hade du kul med alla ballongerna i går? kanske du har massor runt din säng som du ska leka vidare med i dag.
    Tänker på dig vännen.

Många kramar Åsa

• loppan1

Tårarna rinner igen , vilka fina bilder du satt in Therese. Nu har Tille roligt med alla ballonger. Hoppas att ni får en fin helg
    Kram

• Kibell

God morgon på Er. Vilka fina bilder du lagt in Therese. Önskar er en fin dag med bad och bio.
    Kram

• Briana

Gomorron !

Måste återigen säga vilka UNDERBARA människor ni är !! Så starka, så starka som orkar dela med sig hela, hela tiden av vad som händer !! Jättefina bilder i galleriet och ni, Therese och Nicklas är JÄTTEFINA !!

Jag beundrar er så mkt så det är inte klokt !!

Ha en jättefin dag tillsammans med barnen...d e ni värda !

MÅnga vårkramar Maria

• Badialo

Vilka fina & rörande bilder från Tilles cermoni Therese! Skönt att höra att allt gick bra & strålande solsken fick ni oxå, det var nog Tille som "beställde" det . Var uppe i Sundsvall under hela påskveckan tillsammans med min dotter. Vart jag än gick så pratades det om Tille pojken. Otroligt så många människor han berört, och fortfarande berör, under sin korta tid på jorden!
    Har en liten undran ang. fjärilsbroscherna, skulle gärna vilja beställa 2 st. Hur går jag tillväga?
    Ha en fin dag, kram

• Bowmore

Vilken härlig bild på ballongerna. Måste ha känts härligt på nått sätt att släppa dom fria upp mot solen.
    Så fina blommor och minnesbordet riktigt utstrålade värme och kärlek från er.

Ni ser så härligt starka och kärleksfulla ut tillsammans. Och jag lovar att Tille tittade ner på er och var så stolt så stolt över sin vacka mamma och goa pappa.

Hoppas ni får en härlig dag med Dea.

Många kramar
    Mia

• Maggan78

Hej på er!

Vilka otroligt fina bilder ni lagt in! Tille och hans kompisar blev nog väldigt glada för ballongerna! Kan tänka mig de springa runt och skrika med heliumröster!

Ha en trevlig dag med bad, bio och allt vad ni hittar på! Hälsa hela familjen från oss på FL!! Jag tror nog att de flesta är med på en hälsning...

Kram //Maggan och Sixten

• viktoranton

Oj oj, nu rinner tårarna igen!
    Vilka fina bilder du har lagt in.

Ha en bra och dag, och ha mycket skoj på badet!

Kramar till er alla

• LOTTA N

God morgon familjen. Vilka fina bilder du lagt in, hoppas att ni får en kul dag tillsammans med allt vad ni hittar på. Kikar in senare. kramar.