• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

God morgon Tilles familj
    Jag har kollat på bilder och läst dagboken,så jag förstår att det blev väldigt fint igår. Nu behöver man inte undra varifrån fick Tlle sina fina blå ögon.
    Du var jättefin i håret.
    Se till att ha det riktig bra idag med Dea.
    Många kramar

• Desse

Godmorgon Kära familj !!!
    Till att börja med vill jag säga att ni hade tagit jätte fina kort på Tilles Cermoni. Therese : Du blev JÄTTE FIN I HÅRET !!! Hoppas ni får en härlig dag idag med tapetval och shopping !!! Tänker på er och hoppas att ni mår bra!!
    Många varma goa kärleksfulla kramar från Desse

• kapet

Läste precis om auktionen som sänker alla pengar till Tilles fond. Det var väldigt fint av dem.

• Angelica

Godmorgon!

Vad sönt att allt gick så bra igår. Bilderna var jättefina

Ha en skön dag ute i solen.

Tänker på er!
    Krama Angelica!

• Heli77
    Vilka otroligt vackra bilder Du har lagt in i galleriet, Therese!
    Speciellt bilden på Dig, Nicklas och Liam kramade mitt hjärta lite extra.
    Det är en ärlig och uppriktig bild om sorg - men samtidigt en bild som symboliserar samhörighet och styrka.
    För det ÄR en styrka att kunna och våga visa upp sin sorg för andra!
    Många har en snedvriden uppfattning om att visa sina innersta känslor är en svaghet...man känner sig utelämnad för världen att beskåda.
    Tvärtom så är det en otrolig styrka man bär på när man kan göra det.
    Då vet man att man besitter en självkänsla som få kan rå på.

Jag hoppas att Ni får en trevlig dag med Era närmaste vänner och bekanta.
    Mina tankar finns hos Er som alltid.
  • Klatermaja
    Godmorgon Tille och familjen Kärlek! Tille, visst var ballongerna fina? Hoppas ni hade det kul med dem .

/Klatermaja
  • Mandi74

God morgon familjen!! HÄr skiner solen oxå idag, som gjort för en dag i trädgården. Gäller att passa på när solen skiner.

Hoppas att ni får en fin dag.

Massor av kramar till er allihopa.

Tille - Hoppas du har det bra, där du nu är.

• Esterella

Hejsan älskade Tillefamilj!

Vad fina bilder ni har lagt in, verkliigen rörande.
    Nysminkad och morgonklar som jag var så kikade jag in hos er och jag kan knappt titta på lilleman föränns det börjar bränna bakom ögonlocken.
    Jag har sparat tidningen med första sidan på Tille, både den som kom innan han dog och den när han somnat in, men ännu så kan jag inte titta på dom bilderna heller utan att börja gråta, varför?

Ta hand om er, massor av kramar från oss

• Tutluva

Hej familjen!
    Hoppas ni får en riktigt härlig dag tillsammans.
    Ska iväg till frissan med min dotter och kolla lite kläder oxå.
    Hon är nio och har precis börjat tycka att kläder är kul.
    Hur gammal är Dea?

Kram på er!