• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

God natt kära Therese!

Så skönt att Dea var så glad! Det låter underbart med bad och mys för familjen! Ni är så underbara!

Jag tror att Dea har saknat er alla. Skönt för henne att få komma hem till er nu, trots att lille Tille inte finns där mer. Han finns i era hjärtan. Det ä det enda som räknas nu. Där kommer han alltid att finnas och ta upp en stor plats, den lille prinsen med de stora djupblå ögonen. Han har berört mig så och jag har bestämt mig för att jag ska göra allt jag kan för att vara en bra mamma åt mina barn. Ni har lärt mig att livet blir lättare om man är mer positiv. Dessutom måste det finnas mycket kärlek, vilket ni har mycket av.

Det känn så bra att ert farväl av er lille prins idag gick så bra och att ni är så nöjda.

Sov nu så gott!Tille finns med er i era drömmar. Vem vet han kanske kommer och hälsar på i natt! Tilleman du underbare lille kille som alltid kommer att finnas i mitt hjärta...

Många varma nattkramar
    Erika med familj

• Björnes

Tittade på bilderna! Så fint ni hade gjort. Nu rinner tårarna igen. Ni är så fina allihop! (Håret blev mycket bra! :))
    Sov gott
    Erika

• BEllens mamma

Sov nu lille Tille-man,
    nu så ska du sova,
    En liten storögd kille jag fann, ¨
    som blivit hela Sveriges gåva.

Tille du är i himlen nu,
    skrattar, badar och fiskar du,
    Sov du lille Tille,
    du allas våran kille.

Med blåa ögon du trollband mig,
    du min vackra lill-prins,
    aldrig ska jag glömma dig,
    du som nu bland molnen finns.

Du har slitit tag i mig,
    trängt in i själ och hjärta,
    Alla dagar finns du här,
    som glädje och som smärta.

Livet kan ibland ta slut,
    resan går mot okänd famn,
    Och jag påminns var minut,
    om min underbara hemmahamn!

Tack för allt du gav och tog,
    Tack för att du lärde mig,
    Tack för att du ändå log,
    När livet var orättvist mot dig.

Så slumra gott nu lilleman,
    I drömmen går vi hand i hand,
    Där uppe i den fria världen,
    Skall jag följa dig på färden.

Vi tar ett ögonblick i sänder,
    kramar mjukt varandras händer,
    Vi slutar alltid så min vän,
    Tills vi ses igen!

Natti Tille önskar din vän Lotten, du vet hon med dunkramarna!

• Tusenlilja

Hej

Sitter här och ser på bilderna från cermonien
    vad vackert det verkade varit
    ballongerna var så fina också

många kramar till er allihopa
    från mig

• JohannaAxelsson

Den saknade av Tille jag känner i mitt hjärta är bara en liten bråkdel av vad ni känner. Det är helt otroligt vilka underbara personer ni är.
    Åhh va jag önskar att man kunde göra/gjort mer än bara skriva och donera pengar.

Kram kram kram och åter miljoner kramar till er!!!

• Halime

Var inne och tittade på bilderna.
    Vad fin du blev i den hårfärgen! Den passar så bra till färgen på dina ögon. Tille har en vacker mamma!!

Vad fint du hade gjort med minnesbordet och allt.
    Det var skönt att läsa att ceremonin blev precis så som ni ville ha den. Varm, ljus och minnesvärd.
    Jag kan tänka mig att det är lite som om luften går ur en efter begravningen och allt.
    När allt som ska fixas och donas är över.
    Jag hoppas att ni får den mjukaste sömnen inatt. Att ni får vackra drömmar till er och att ni vaknar utvilade imorgon,
    tillsammans till en ny dag.

Ni är med i mina tankar.
    De ömmaste kramarna till er båda Therese och Nicklas och även till barnen.
    Linda i Helsingborg.

• marialemon

En (jag vill faktiskt inte säga sista) hälsning till Tilleman. Och en häslning till Er. Tittat på foton från cermonin - å tårarna kommer,,,,. Ta hand om er så gott ni kan!
    Tänker på er hela tiden!
    Blåser en STOR fjärilspuss till Tilleman i himlen, kramen kommer efter,,,,,
    Stor KRAM till er!
    Maria

• Vips

Hej på er!
    Så skönt att allt gick bra idag, har tittat på fotona och det såg härligt ut med ballongerna!
    Och så fint du hade gjort det på minnesbordet...är helt tårögd nu...
    Jag känner så för er och tänker på er ofta ska du veta.

Hör bara av dig när du känner för det!
    Många kramar/Annika

• pimpim99
    Änglakärlek...
    Tille och hans änglakompisar sprider alltid kärlek omkring sig...

Har precis varit inne och kikat...
    Underbara bilder från en alldeles speciell dag...Tilles dag...Familjens dag...
    Hoppas allt blev precis så bra som ni hade tänkt Er.
    Tankarna har varit med Er och Tille idag...de tankar som finns med Er varje dag...Tille finns gömd i mitt hjärta...alltid!!...och Familjen...Varma Kärleksfulla Familjen...Ni finns i min Tanke varje dag...jag stärks av Er Styrka...Blir en smula Modigare av Ert Mod...det jag lärt mig av Er Värme Kärlek Mod och Styrka kommer alltid att finnas med mig...TACK!!
    KRAM // Johanna