• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Filles Mamma

Hej goa lilla familjen!

Är bara inne för att säga godnatt.
    Vilka fina bilder från ceremonin idag, jag blev rörd.

Hoppas ni nu får en skön natt med fina drömmar!

Tittar in till er imorgon igen

-Lilla Tilleman, hoppas du har haft en fin dag och att du har busat med dina änglakompisar med alla fina ballonger!!!
    Du finns i mitt hjärta!

Många styrkekramar till hela goa familjen!

• Filles Mamma

Ja just det....vad fin du blev i håret Therese!!!

hihi (får skylla på att jag är lite trött)

godnatt!!!

• chr1

Det låter underbart att ni haft en fin dag.
    Låt morgondagen bli lika fin.

Glöm bara inte bort att all tid har sin tid! Glöm ej bort er själva!

Kram Chris

• Känslosam 66

Var inne och tittade till er och vill säga God Natt
    är glad för er skull att allt gick bra med cermonin
    men samtidigt så smärtar det att ni förlorat en så stor skatt
    Tänker på er och på Tille

• Mandi74

God Natt familjen och God Natt Till, vart du än är.

Tilles ljus brinner ff och kommer att fortsätta brinna..

• Trivium

Jag är 35 år snart... Kille... har gråtit vid ett fåtal tillfällen sen jag var femton kan jag tro... Nu har det varit varje kväll i tre veckor! Så gripen av Tille... av er.

• bbff

Hej...har varit borta härifrån sen i måndags och nu har jag läst ikapp mig. Det tog en liten stund
    Men jag får en klump i magen och det värmer så att se hur många som skriver här och hur mycket fina människor det finns!!!

Therese: Vad skönt att läsa hur er vardag flyter på. Hur starka ni är. Så vackra bilder på Tille-söt, speciellt den där han sover och sträcker på sig så gott. Endast ett tryggt och avslappnat barn sover sådär . Skönt också att cermonin blev så fin. Härligt med ballongerna - vilken frihet!
    Jag behöver nog inte sända er styrka för det har ni så gott om men jag vill skicka kärlek och de varmaste kramarna till er!

Hemgårn: Tack,för att du berättar så fina saker! Jag blir så glad när jag tänker på vad som väntar oss när sista andetaget kommer...Det låter så underbart i "din" värld!
    Jag litar på dig...bara så du vet!

Lotta

• CrystalHeart

God Morgon familjen!

Var in och tittade på de jättefina bilderna i ditt galleri Therese.

Vilken underbar syn med alla ballonger på väg upp till Tille!

Hoppas ni får en fin och rolig dag med bad och allt idag.

Tänker på er.

*kramar*

• Lady Tess

Ååhh va rörande.

Vilka fina kort... och det med ballongerna, Tilles ballonger 

Kram kram kram på er nu och alltid.

Terese m fam

• Anonym (gråter)

Ha en bra dag,med hela familjen.
    Bilderna var jättefina.Det är många som
    ställer opp för er,dom ger vi en eloge för.