• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    God morgon familjen!

Tänk i går kväll när jag skulle gå in här och skriva till er så blev det fel på något sätt så jag kunde inte skriva i några trådar alls... Däremot kunde jag skicka meddelanden och skriva i gästböcker så det fick bli så. Det är ju bra att vi är så många som skriver och att många verkligen skriver jättefint!

Nu har jag också sett de fina bilderna från ceremonin. Jättefint det blev med ballongerna. Verkligen en fin idé. Therese, du må tro att Tille nog var stolt över sin mamma! Du var ju jättefin i håret. Kan erkänna att jag trodde du skulle se lite hård ut i det men inte alls, tvärtom - det var verkligen fint på dig!

Vad skönt att allt gått så bra i går och att ni känner att ni kan vara ute och hitta på lite saker i dag. ni måste ju ladda era batterier och få lite energi inför morgondagen också.

Ni finns i mina tankar! Kram!

Käraste lilla Tillehjärtat!

Kommer du ihåg regnbågen vi talade om? Jag såg den ju inte i går för du bestämde dig tydligen för en riktigt fin solig dag. Det var bra det Tillehjärtat. Men sången hörde jag... När din familj hade ceremonin och jag själv satt i bilen och tänkte på dig och dem medan jag körde och att ingen regnbåge syntes till... Då spelades sången "If I used to love you baby" med Daniel Lemma och det var väl ungefär hälften av låten kvar när jag reagerade och tårarna kom:That's how strong my love is baby Like a rainbow 'round my heart (Like a rainbow 'round my heart) (Like a rainbow 'round my heart) (Like a rainbow 'round my heart) That's how strong my love (Like a rainbow 'round my heart) Like a rainbow baby

Då kändes du nära Tillehjärtat, överallt och ingenstans på en och samma gång.
    Ha en riktigt fin dag Tille med solsken, ballonger och kanske en och annan fotbollsmatch!
    Snus på din panna!

• Sanders mamma 04

God morgen familien! Ville bare ønske dere en riktig fin dag. Tenker på dere. *KLEM*

• Nallatalla

Hej Familjen och lilla Tille förstås eftersom du finns hos dina kära på något sätt!
    Vill bara säga att bilderna från cermonien var jättefina!
    Tille, Ni hade kul med alla de fina ballongerna va?
    Hoppas att Ni får en bra dag o det vackra vädret!
    Jag tänker ständigt på Er!

Kram / Nalla med familj

• Pyris

Godmorgon Familjen!!!!

Åå, vilken fin dag det blev igår. Kikade på korten och blev så upprymd när jag såg alla ballonger flyga upp till himlen, till Tille... Så fint.
    Igår, klockan 1 gick jag ut med hunden, för att få vara i tysthet och tänka på lilla Tille. Då såg jag årets första fjäril. En gul citronfjäril. Och den var verkligen gul. Då log jag. Du fortsätter att flyga omkring här och beröra människor. För vem blir inte berörd av en vacker fjäril??

Idag är det strålande väder och en klarblå himmel. Lika blå som dina ögon gubben..

Kramar

//Paula - med Tille i hjärat.

• pofia

God morgon familjen! Hoppas ni får en fin dag med auktion och shopping!

God morgon Tilleman, hoppas att din dag blir fin och att du får kul med alla ballongerna!

Kramar Sofia

• Snigla

Hej familjen!
    Hoppas att ni har det bra... Har inte hunnit gå in och läsa nåt på några dagar men ska kolla dagboken nu och titta på bilderna de andra pratar om.
    Kram!

• ninaa 65

Godmorgon!
    Vilka fina bilder det var från cermonin igår, du är så fin i håret, bilden på er tillsammans är så fin, så mycket kärlek.
    Hoppas att ni får en riktigt fin dag idag tillsammans.
    Tille-vännen låter solen skina här idag redan 12+ .
    Tille och kompisarna vill ha klart väder så klart så de kan leka med de fina ballongerna.

Många kramar till er.

• misan 80

Vilka otroligt vackra bilder ni låter oss ta del av. Tack!!

Jag har så svårt att med ord beskriva hur jag verkligen känner, men ni har berört mig så mycket och det känns som att jag känner er. Jag har i och för sig träffat er för några år sedan... det var när Liam gick sista sommaren på dagis, så jobbade jag där ett tag över sommaren.

Jag tänker mycket på er, Therese, Nicklas, Liam, Dea och på Tille. Det var som min mamma och jag sa igår då vi satt och pratade. Ni har öppnat en portal i så många människors hjärtan. Vi är så många i dag som har ett behov av att få dela med oss av våra känslor och tankar. All stress, alla krav och måsten ger oss inte tillfällen att göra detta, men här har du Therese gjort en stor insats =) Genom att vi har fått tagit del av Tilles och erat liv och kamp så har så många människor kunnat delge alla sina vackra ord som bara ligger och bubblar inom oss.

Jag vill åter tacka er, Vackra Familjen och alla andra genom alla fina ord, tankar, funderingar och öppna hjärtan. Jag lever just nu ett ganska stressigt liv men de stunder då jag är hemma och sätter mig vid datorn, så fylls hela jag av ett lugn och en värme som är svår att beskriva. Det hjälper mig mycket att läsa allt fint som skrivs här. Det får mig till insikt att vi lever livet här och nu. Det gäller att ta vara på varje sekund och som jag skrivit i min presentation:

Ta hand om varandra och säg ofta till dem ni älskar och tycker om, hur mycket dem betyder för er!!!

Soliga kramar från mig i strålande Sundsvall

• Nichth

här kommer en riktigt solig bamsekram. skönt attd et gick bra igår. och håret går inte av för hackor therese. har haft nåt liknande själv, mycket snyggt

hej tille liten. så du ser till att solen skiner på oss, du är för söt. passa på och sparka lite boll nu och håll utkik efter din familj.

kram
    ~vildas mamma~

• Barn o Katt Mamma

Go´middá på Er alla!

Skall bara önska Er en underbar dag!

Hoppas aktionen idag inbringar mycket pengar till
    Tille-lilles fond..........

Kram och en stor ´axel´ till Er alla.

Elisabet