• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Karkki67

God morgon Therese och Nicklas! Hoppas att natten varit bra. Tack för de fina bilderna som ni delar med er av från Tilles begravning! Hoppas att ni får en fin dag. Styrke kramar! Carina

• Safari

God morgon Therese och hela familjen!

Tittade på bilderna från cermonin och de är jätte fina.
    Jag fick verkligen en känsla av frihet av bilden på ballongerna.
    Det är det Tille har nu. Frihet.

Kul att Dea äntligen har kommit. Se till att ni har riktigt roligt tillsammans idag.

Själv ska jag åka till min mor och far idag och sova kvar med barnen så jag tittar nog inte in igen förräns imorgon kväll.

Må så gott tills dess.

Kramizar

• Bonus

Go´morron på er!! Vilken härlig dag ni kommer att få, låter härligt..
    Här försöker vi att hitta ägaren till en hund som vi hittade i går kväll, ingen saknar den än!
    Så dagen får vi se hur den blir..

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Barn o Katt Mamma

Godmorgon, Therese!

Nu vet vi alla var Tille-lilles vackra blåa ögon kommer ifrån....

De var jättefina kort, och du lika fin i håret. Kanske jag också skulle färga, eller nej, jo, fegis e´ jag.......

Kram och en stor ´axel´ till Er alla

Elisabet

• sis02

Godmorgon! Jag var in och tittade på bilderna från ceremonin, vilka jätte fina bilder det var. Min 2 åring står här och tjatar att han vill se bilden på ballongerna igen, så jag får väl visa honom dem. Hoppas ni får en rikgtigt skön dag idag med bad och bio. Vi hade också tänkt gå till badhus men min sambo var tvungen att ta ambulansdejour så det får bli nästa helg.

Jätte fin blev du förresten i håret Therese!! Kramar i massor till er alla!

• roysan

God morgon alla. vilka fina bilder och tack för att ni delar med er av er sorg och glädje. vilken kämpar familj. nu har det ju gått en vecka sen de fina blå slocknades. hoppas att ni får en bra dag med allt ni ska göra.

• Björnes

Godmorgon på er!

Ville bara önska er en trevlig helg. Njut nu av helgen med bad och biobesök! Ska åka till Göterborg över helgen så vi kommer inte hem förrän sent i morgon.
    Kommer att tänka mycket på er imorgon när ni har ceremonin för Tille igen. Tille som har en plats i våra hjärtan, den lille prinsen!

Ha det så gott, Underbara Ni.
    Bamsekramar
    Erika

• Annica71

Godmorgon Tille och övriga familjen.

Hoppas ni har det bra idag och att vädret hos er är lika fint som här i Göteborg.

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • skåne84

Massor med kramar till familjen men även alla andra här inne tycker ni e helt underbara Krammmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn