• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Karkki67

God natt familjen Tille.... Tille sover nog för länge sen efter en jätte rolig dag med bus och skratt med sina ängel bebis kompisar.... Styrke kramar Carina

• LillemanTösa

Go Kväll Familjen Kärlek..

Oj, vilken Härligt helmysig dag ni haft...
    Soligt väder, auktion, nya tapeter till Dea, bio...jaa, listan kan bli låång.. ..en Härlig dag i Ert Liv...

Det är Ni så väl Förunnade...

Jag och Melle har varit och shoppat lite, efter det åkte vi till en kompis och fikade, vi var där hela dagen faktiskt..oxå Helmysigt, massa skratt, sol..och fika..

Imorron ska jag städa lite...intressant uttryck va..städa lite..en jobbarkomis till mig tycker att det låter så roligt när jag säger att jag ska hem och städa lite.."Du, Therese, kan du inte berätta hur du gör när du städar lite?"..Joo, då städar jag lite..hehe..japp..

Så söta Dea ska få ett album med sig hem, med bilder på Tille liten då..och mamma Therese grät lite grann..av Kärlek..av Saknad..jaa, låt tårarna rinna...så stilla, så skönt..för det är ju så..när man Älskar..

Ta sig Igenom när det känns svårt, och Njuta när det känns bättre..så är Livet..

Imorron ska ni ha minnestund för Tille, med öppet hus..gissa om ni kommer att va det mest välbesökta huset i heeela Sverige...både kroppsligt och själsligt..Alla Vi som inte kommer att vara hos Er kroppsligen, vi är med Er...så imorron blir det trångt i ett alldeles Speciellt Vackert hus på Lundbovägen i Sundsvall..hos Familjen Kärlek, som Älskar, som Hoppas, som Tror..på Tille, Varann..och Livet..

Ha en så fin Dag Ni bara kan imorron..I Ljust Minne Bevarad..det stämmer så bra in på en viss liten Stor person..Tille Tille..tänk vad mycket ren och skär Kärlek gör..KÄRLEKEN VINNER..

Många Varma Trygga Leendes Kramar sänder jag till Er...Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram Söta Dea..och Tille gos..i mitt Hjärta..

God natt God natt..jag sjunger God natt...God natt underbara Ni..

• Liam o Lukas

Hej therese ,nicklas
    har inte varit inne på 3 dagar, idag läste jag att i fredas gick det bra, Tänkte på er , tårarna var inte svåra att få fram för mig. Underbara fantastikska föräldrar ni är och så söta ni är( inte undra på att Tille var ett vackert barn))) Fina kort du satte in....
    Kram på er allihopa och en riktigt trevlig helg( om det går efter allt)))))!!!!???
    Mirre

• kapet

Vilken fin dag ni haft.Det är ni värda och mycket mer.
    Många kramar

• Mamma till GoaMoa

Är inne och läser flera gånger varje dag och tänker på er många stunder varje dag. Vet inte alltid vad jag ska skriva till er, men det verkar som att ni haft en bra helg hittills. Minnesstunden i fredags verkar också ha varit fin med bra väder och allt. Hoppas morgondagen blir lika trevlig. Nu ska jag fortsätta med pokern. Ha det bra/Therese

• AnnaCarina

Tittar in och önkskar godnatt, jag kommer nog stupa i säng snart, har varit ute och jobbat på tomten hela dan, men även hunnit med att ha lite tevligt med grannfru, vi har planterat en gemensam häck. Det glädjer mig att höra att ni har haft en mysig dag, tror att det var mycket bra för Dea att få ha er för sig själv, Hoppas att ni får en bra dag i morgon, kan tänka mig att ni kommer att ha fullt hus mellan 11-19,
    Sov gott och många kramar
    från
    Anna

• Sanders mamma 04

God natt familien! Koselig å høre at dere har hatt en fin dag sammen med Dea. Det fortjener dere. Håper dere får en fin dag i morgen også. Kanskje skinner solen...
    Tenker på dere. *KLEM*

• rosse

hej, är det någon som vet vad kristoffers mamma heter här på familje livet

• isaacsmams

Nu har ännu en dag gått i ända.

Som jag beundrar er, önskar jag hade hälften av styrkan inom er. Sitter här som så många gånger förr och tårarna rinner ner för mina kinder. Kan inte förställa mig vad tomt det måste kännas hos er utan er lilla blåögda prins.
    Såg bilderna från i går, det såg så fint ut, härligt med alla ballonger, det var en fin idé tycker jag.

Jag vill än en gång tacka för att jag som så många andra har fått möjligheten att följa er tid med och nu utan Tille.

Längtar tills att pinsen kommer så jag stolt kan visa upp att jag stödjer EB fonden och när jag har den nära mig så kommer jag att tänka att det är Tille som jag har där. För jag kommer att ha Tille i mitt hjärta en lång tid framöver, det kan jag lova. Jag kan inte få honom och er ur mina tankar, vill inte det heller.

Jag vill nu önska er en riktigt god natt och hoppas att morgondagen blir en kanonfin dag med alla era vänner, kan gissa att ni har några

Miljoner kramar till den familj som jag beundrar mest

/Helena i Bollnäs

• Mamma till GoaMoa

Glömde skriva att jag tycker det är så beundransvärt att ni vill dela med er av fotografierna från cermonin i fredags. Var jättefina. Tack!