• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me

Hej Familjen!
    Ser att ni haft en finfin dag! Härligt! Det är ni ju som många sagt, värda! Ser att Dea är lika gammal som min Tove. En mysig ålder tycker jag.

Skönt om auktionen gav mycket pengar. Ska bli spännande att höra hur mycket som samlats ihop!

Här blev det åtminstone en långpromenad i solskenet i dag! En kortärmad top och fleecejacka var tillräckligt! Härligt!

Hoppas dagen i morgon blir lika fin som ni vill och att det känns skönt i morgon kväll att ni har tagit farväl på just de sätt ni vill. Tille ser säkert alltihopa från sin himmel och är lycklig att se er men vara utan alla små sår och smärta!

Stor kram till er!

Käraste lilla Tille! I dag på vår promenad mötte jag en fjäril. Det var nog inte du, du fladdrar nog omkring uppe i Sundsvallstrakten om du väljer att vara fjäril här nere en dag. Men jag tänkte på dig och kände hur du finns i mitt hjärta då! Det är jag glad för.
    Hoppas du haft en minst lika fin stund i dag som vi. Många snusningar på din panna. Sov gott och sov i ro lille Tillehjärtat!

• babylover

vad kul att Deas dag blev bra! Hoppas alla andra handlade lika bra som henne på auktionen.
    Du gör helt rätt i att låta den tyska journalisten översätta brev åt dig!
    Hoppas ni får en fin dag imorgon med era vänner.

Tille lilla hoppas du vet vad många som tänker på dig. Du har verkligen fastnat i mångas hjärtan1
    Kram

• Emem

sitter här och tittar på de vackra bilderna från cermonin. tårarna rinner, tänker på er och hur jag aldrig hade orkat vara så stark! KRAMAR

• Fröken Stålhand

Hejsan Therese med familj!
    Vad fina bilder ni har lagt ut från begravningen, vad skönt att det var så fint väder! Det känns i hjärtat att se er sörja lilleman men samtidigt så känns det som att ni har fått ett avslut och börja på nytt igen.
    Vad kul Dea med nya tapeter! En hel dag som var bara din! Bio, auktion och kinamat, bättre än så kan det nog knappast bli!!
    Liam, såg att du ska få en egen dag också, du får klura ut någonting riktigt roligt att göra!!!
    Nej nu ska jag vara social här hemma!

Stora kramar till er allihopa!
    Kikar in igen imorgon!

• Klatermaja

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Bio som är så kul!!

Önskar er en god natts sömn inför minnesceremonin imorgon. Mina tankar finns alltid hos er .

Kram Kristina och Daniel

/Klatermaja
  • minna1977

Hej Terese!

Vilken fin dag ni verkar ha haft. Ni verkar ha det bra och det glädjer mig. Jag och min familj tänker på er varje dag.

Jag funderar på hur mycket ni har fått in i Tilles fond? Och om ni har börjat fundera på att skaffa fler barn?

All lycka i framtiden till er.

• grah

tänker på er och på er lilla ängel titt som tätt...
    ni är mina hjältar!

• viktoranton

Hej!
    Vad härligt att ni har haft det bra i dag!

Hur mycket pengar vart det på auktionen? Kanske ni inte har fått reda på det ännu? Hoppas att det vart mycket i alla fall.
    Hoppas ni får en trevlig kväll och att allt kommer att gå bra i morgon,

Kramar till er alla

• Sessa82

Sitter här som så många gånger förr... tårar rinner envist nerför min kind...
    Vet ju att Du Tille har de bra nu men jag hade kunnat offra allt för att du skulle få leva hela ditt liv...

Massor med kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea

• marialemon

Hej
    Härlig dag. Det är alltid trevligt med auktion, speciellt när den har ett gott syfte som den ni varit på!
    Å härligt att bara rå om varandra med kinamat, bio mm. Det är ni ju så väl värda!
    Funderade idag på hur Liam och Dea tar Tilles bortgång? Har de många tankar och funderingar kring det? Eller var Tille är?
    Min dotter Irmelin har många funderingar kring att de som funnits i hennes liv inte finns längre. Hon är ifs bara 4 år. Härom dagen kom hon och sa, helt allvarligt, att hon ville ha vingar på ryggen så hon kunde flyga upp till himlen å hälsa på farfar och Belinda (Belinda var vår hund). För henne så befinner sig de på en annan plats och hon har nog klart för sig att de inte kommer hit mer, men att då får väl hon åka till dem själv då.
    Må så gott och sköt om Er. Hoppas dagen imorgon blir bra! Tänker på Er.
    Blåser en puss till Tille på sin stjärns, tänker på Dig lilleman!
    Kram