• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • KatastrofKatt

inne en sväng och sänder mina snusningar, fjäril..
    de där eviga, såklart!

• niederkk

Good night Therese and Nicklas and Liam and Dea
    We always think of you.
    Regards Kristina

• frogaz

Vad roligt att ni hade en härlig dag idag ... det förtjänar ni verkligen. Lille Tille måste ha skrattat med er (jag såg också Ice Age 2 :))

Själv var vi med vår lille prins på babysim - han var så imponerad (inte) att han somanade i vattnet. Undrar om det finns någonstans något annat barn som kan bara somna om det bara känner för det. Men visst var det roligt. Vi får se vad han hittar på nästa vecka.

Imorgon ska ni ha minnestund för Tille. Ni kommer säkert få en fin dag. Så mycket kärlek som ni har ... Tille saknas av många trots att relativt få träffat honom. Tack Therese att du delar med dig. Vet inte själv om jag skulle kunna göra det. Du lärt mig mycket om livet.

Sov gott. Jag ska kolla imorgon kväll och se hur ni haft det. Ni ger mig en sådan styrka.

Kramar till er alla

• Cineline

Jag är så glad för er skull att ceremonin blev precis så vacker som vi alla hade hoppats på. De nya bilderna som du lagt ut, Therese, är jättefina. Speciellt den där du, Nicklas och Liam står tillsammans. Jag tog mig friheten att jobba med den i Photoshop. Hoppas att det var ok? Många kramar till er.
    www.familjeliv.se/krypin/cineline/gallery/php4kejf4.jpg

• JohannaAxelsson

Åhh Cineline! Gud så vacker och underbar den bilden är som du gjort!!!*tårkar en tår*
    Kan inte ens beskriva med ord hur vacker den är!!!

• JohannaAxelsson

Cineline: Förstår inte hur du gör. Jag kan knappt PS överhuvudtaget och det lilla jag kan blir så kasst tycker jag när man jämför med er "proffs". Har du några tips får du gärna skriva i min gästbok..

Förlåt Therese det blev lite OT här

• Sarah å Leia

Cineline, Måste hålla med, jätte underbar bild!

• Skrutten o  hans mamma

Tittar in lite hos er...
    -Mamma visade mig bilderna (så fina) och då log jag... ballonger och såpbubblor är sådant som små killar...ähm....oki...och tjejer... gillar!
    Himlen är nog full av ballonger nu, tänk så många olika färger det finns, kan ju inte namnet på dom alla än...men RÖD är fin! Min ballong till Tille var röd...det fanns inget helium i den bara varma tankar och önskningar, ballongerna dansade iväg över slätten, men upp till Tille kom dom nog ändå! Mamma satte in lite bilder på dom busiga ballongerna...tänk några tog tom ett litet "vårbad" innan dom virrvlade iväg

Såg att ni skulle ha minnestund imorgon, om vi blundar och önskar... finns vi där med er...

Kramar om...
    /Skrutten o hans mamma

• Nötkaka
    Godnatt Therese!
    &
     Godnatt Tille!

Såg en Citronfjäril idag och tänkte: Här kommer Tille!
    Jag vet ju att det inte är du men så fort jag ser en fjäril så tänker jag på dig.
    Hoppas att du har det bra!!!!!
    Kram på dig Tille!