• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Önskar er God natt!
    Vilker härlig Dea-dag ni har haft. Hoppas att morgondagen blir lika bra. Att ni får en bra och fin ceremoni.
    Beundrar er varje dag som jag läser dagboken.
    Massvis med kramar till er från oss.

• Pappan 66

God kväll!
    I dag har vi haft ganska soligt här söder över, så där så folk nu börjar komma igång ute och få fram trädgårdsmöbler och så. Själv har vi haft grill-premiär i dag.

Det känns skönt att ni haft en bra dag. Hoppas Dea får mycket glass i skålen och att filmen var bra.
    Tänker mycket på Er och hoppas ni får en fin stund i morgon.

Kram till hela familjen.

Claes

• Weronica81
    Vilka fina bilder från igår!

Blir tårögd som vanligt..

Fin du blev i håret Therese!! Super snyggt Skrattande

Hoppas morgondagen blir fin!

Tänker på er!
    Varma kramar!

Snusningar till dig lilla ängeln Tille!
  • BEllens mamma

Hej Tille-prinsen!

Förlåt att jag inte har hunnit med att titta till dig idag, men dagen har gått så fort och mycket har hunnit avverkats här hemma. Hur har du det uppe hos dina änglavänner, har det blivit något badande eller fiskande idag? Hur många ballonger hann du förresten fånga igår? Du måste ha sett dem alla, för det var ju så klart väder... himlen var alldeles blå.

Nu är jag jättetrött efter att ha putsat en massa fönster och städat här hemma, så nu ska jag och Ellens pappa kika lite på Band of brothers. Det är inte filmer för små killar... bara för stora pojkar och flickor! Men du kanske också har sett på någon spännande film idag, kanske Rasmus på Luffen?
    Själv sover Ellen som en liten stock efter alla upptåg hon har gjort idag. Hon är väldigt busig du Tille... *ler*

Här kommer som vanligt ett stort fång med dunkramar från mig Tille-killen. God natt säger jag och tar en dag, ett ögonblick i sänder!

Många kramar till dina underbara föräldrar också som haft en riktig hel-Dea-dag!

/Ellens mamma Lotten i Linköping

• isablo

Hej lilla solstrålen!

Hoppas att du har haft en underbar dag där
    uppe på molnen och att du lekt med alla
    dina änglakompisar..

Du finns i våra hjärtan!

Kramar!

• akl

Hej Therese och Familjen!

Vilken härlig dag ni har haft Min dotter är lika gammal som Dea och jag kan tänka mig att hon tyckte den här dagen var nåt alldeles speciellt! Det är så skönt att få skämma bort sina barn ibland.. för mycket kärlek kan det ju aldrig bli

Är så skönt att läsa din dagbok... blir alltid så lättad och glad! Ni verkar ta allting så underbart bra och "på rätt sätt", eller vad man ska säga. Det märks att ni har kommit så långt i erat sorgearbete, även om det naturligtvis kommer över en ibland. Men att läsa att det är "icke-jobbiga" tårar som rinner nerför kinden när du tänker på Tille är bara så underbart! Ni har haft en ofantligt tuff tid och är värda att kunna se på allt med ett leende! Att allt ni gjort och känt har varit värt allt. Att ni nu kan få fortsätta med ert liv utan Tille här på jorden, men med Tille i era hjärtan.... han kommer ju för alltid finnas hos er!
    Är så glad att Liam och Dea har er, för ni är så oerhört starka....

Och så måste jag ju säga att du är jättesnygg i håret! Kan förstå att det kändes rätt med en gång, för det ser jättebra ut !

Kram Anna-Karin

Vinkar upp mot skyn.... till dig, Tille!
    Vad stolt du måste vara över dina föräldrar, precis som dom är över dig!
    Hoppas att du har haft en bra dag idag och att du har lekt och stojat precis
    som små barn ska göra.
    Såg idag 2 fjärilar som flög ovanför mig och dom verkade leka med varandra på ett sådär kärleksfullt sätt....
    funderade på om det var du och en nyfunnen kär vän som var ute på lite äventyr tillsammans!
    Sov så gott bland molnen så hörs vi imon igen!
    Puss på pannan
    //mamma till 2 små troll
  • Hemgårn

Tille, idag har vi varit i Stockholm och firat Olles kusin Tilda. Hon hade 3årskalas. Ett litet ett var det men kul för de små. Vädret var jättefint, det är alltid bra speciellt om man vill ut på lite äventyr.

Du vet den där tjärnen med bryggan och båten? Jag ska åka dit en dag i sommar. Den ligger ungefär två mil från Åmål, mitt ute i skogen. Min mormor bodde där ute under en del av sitt långa liv så man kan säga att jag har upplevt det stället måmga gånger. Det finns gäddor och abborrar, mört och brax. Ja, det mesta. Det är den tjärnen som du har fått se och fiska i.

Nu ska jag fixa lite med saker, men kommer snart igen. Vi ses lille vän, förr än du anar. Livet är ett lån. Jag har förstått det nu.

Kram, snusningar och varma tankar från Magnus

• mkk

Vad skönt att er dag varit bra. Här har det varit solsken o varmt, helt underbart. Har påtat i trädgården hela em, det behövdes har inte gjort nåt där på 2år.
    Jag beundras över hur stark ni är, tänker på er o Tille hur han har det nu.
    Tille: God natt och sov gott, vinkade till dig o de andra änglabarnen idag.

God natt
    kram
    maria

• IrmelinFraNorge

Hej. Ønsker dere en god natt. Håper dere får solskinn i morgen.
    Kram Irmelin