• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormor og de 8 ungene

Hei igjen!!

Fint at dere har hatt en fin dag.Husker hvor rastløse vi var de første ukene etter at vi mistet Maritha!!! Det var om å gjøre å få fylt dagene så vi ikke fikk tenke på alt det triste!!! Det er sikkert på en helt annen måte når man har fått tid til å forberede seg,men allikevell er sorgen like stor.Var på graven fredag som var fødselsdagen hennes og der tente jeg et lys for henne og et for Tille. Ha det godt!! Eva,Norge

• Ella79

Det låter som att ni har haft en trevlig "skämma bort Dea dag"...

Har precis haft våra Sundsvalls kompisar här. Det visade sig att Pether har tränat dig i innebandy, där ser man...

God Natt, jag tittar till er imorgon igen.../Elin

• isablo

God natt Tille!

Nu ska jag gå och sova!

Du finns i mina tankar..

Kram på dig!

• Kickelina

Nu har jag kommit hem efter en trevlig kväll med mina kompisar och lite (massor)tapas ...
    Vill bara komma in här och säga God natt,innan jag lägger huvudet på kudden...

Ser att det finns nya kort inlagda,så fina men ack så ledsamt att se ...
    Skönt att ni "skämmer" bort barnen lite extra nu, det kan ni alla behöva, dels för att ni säkert inte kunnat vara som en "normal" familj på tider...men också är det nog bra för att skingra tankarna...

Tille, hjärtat, god natt på dig!
    Tänker på dig!

-Kicki, mamma till 5, Norrköping-

• bbff

Hoppas ni sover gott hos varandra nu, familjen!
    Själv jobbar jag hela natten så jag har all tid i världen att tänka på er och Tille-söt, och det gör jag, tro mig.
    Såg också årets första fjäril i fredags när jag och sonen var ute på en härlig promenad. Då tänkte jag på Tille-söt!
    Han sover nog gott på sin stjärna, med alla sina stjärnor som han fått, samlade i en fin burk. Hoppas han har det roligt med alla andra änglar...det är jag faktiskt säker på att han har...

Godnatt...godnatt...
    Kramar från Lotta