• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Morty

Jättefina bilder från gårdagen. Så underbart med alla ballongerna.

Hoppas morgondagen blir lika fin. Det vet jag att det blir, med nära och kara blir det bra.

Sköt om er.

Massa kramar till hela familjen Kärlek!!!

• Mandi74

Hej!! Vilken kul "skämma bort Dea-dag" ni har haft. Skönt att kopla av lite och bara vara.

Hoppas ni får en lika trevlig kväll.

Många kramar.

• Vem där

Jag tänker på er många gånger varje dag Therese, hur ni visar nya sätt att hantera svåra saker. Jag tror att ni förändrat livet för så många, skrämt iväg så många rädslor och gjort våra liv mycket rikare.

Det finns inget jag kan säga som kan förklara hur mycket det betyder för mig men jag sänder er en stor varm kram och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag kan få komma och överlämna en i verkliga livet

• meh

Tittar in och önskar er alla en fortsatt trevlig kväll efter den roliga dagen ni har haft med Dea.
    Sköt om er, tänker på er.
    Kram

~meh~
  • Misan75

Hej på er Therese.
    Vilka fina kort på er alla. familjen kärlek,
    Jättefina kort. Såg så fint ut med ballongerna på begravningen,
    Å vilken dag ni haft i dag. SÅ mysigt värre´. Det är NI verkligen värda. Hela familjen.
    Själv har vi grillat idag. Så gott.
    Hoppas ni får en fin dag i morron med på minnesstunden.
    Sov så gott och sköt om er.
    Kram å go natt
    Mia

• pofia

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Vad roligt för Dea att få en alldeles egen dag med er! Det måste kännas extra skönt nu mitt i sorgen att ha Dea och Liam att lägga energi på?!
    Men har jag missat nå´t? Ska det komma en tysk journalist å skriva om er?? Jag som tycker jag lusläser din blogg och denna tråden... Måste ha slarvat
    Ha en skön kväll! Här i Götet känns det nästan som sommar, det är fortfarande ljust ute och en klarblå himmel... Hoppas ni oxå har det fint!

Kramar Sofia

• n k
    Önskar er god natt!
    Viken härlig Dea-dag ni har haft... hoppas att morgondagen blir bra. Att ni får en fin cermoni.

Läser & följer & beundran er, varje dag!

Vi ses i drömmarna...
    I kväll bestämde barnen två olika ställen..
    Min son & jag ska ses i badhuset
    & därefter ska jag & min dotter ses i vår trädgård; det är sommar & sol, & vår pool är framme....

Hoppas att vi ses någonstans däremellan

Krama om din familj, Terese & be dom göra detsamma...
    Kramar om...(((KRAM)))
    Nanna
  • Lilla citron

Hej!!

Vad skönt att ni haft en sån bra dag med dea... Man behöver sådana och framförallt ni som gått igenom så mycket på sista tiden.

Idag var jag och min son kevin på Nallefabriken i stockholm, det var kul. Kevin fick göra en tiger.. Kevin är 4 år och därför blev jag lite förvånad när han sa " Mamma, han ska heta som den där pojken som kom till änglarna".
    Så nu heter han Tiger Faster Tille. Föddes idag, 39 cm, 340g, Kolafärgad med ränder och iklädd en liten pyamas med en grön drake på..

All we need is love, sunshine and peace in our souls...

Kram..

• JohannaAxelsson

HEj Therese!
    Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Skönt att få pyssla om Dea lite. Här har solen skinit som bara den och massa fjärilar har jag sett. Speciellt de som flugit lite mera långsamt har jag lagt märke till och tänker då på Tille.