• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Va bra att ni har haft en bra dag tillsammans med lilla Dea. Jag läste i din dagbok att du sätter ihop ett litet album till Dea att ha med sig, måste säga att du är helt underbar mot Liam och Dea. Hoppas att ni får en fin dag imorgon och ta hand om er.
    Sov gott ...

Här kommer lite styrkekramar till imorgon.

• CrystalHeart
    Smyger in och önskar God Natt till hela familjen!

Skönt att läsa din "blogg" Therese och se att ni haft en bra dag.

*~*~*~*~*~*~*¨*~*~*~*~*~*~*¨*~*¨~*~*~*~*~*~*~*~*
    Tillevännen, idag har jag och min lilla Oliwia blåst årets första såpbubblor.
    Tänkte på dig när jag såg de regnbågsfärgade bubblorna segla iväg.

Där du är finns det säkert sjöar gjorda av bubbelvatten, så du kan blåsa hur många och hur stora bubblor som helst

Sov Gott på din stjärna Tillevännen

*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨'*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨'¨*¨¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*

*kramarom* familjen
  • Henny fra Norge

Hej Therese med familj.
    Virkelig flotte bilder fra Tilles cermoni, så fint dere hadde ordnet med minnebordet.
    Skjønt å høre at dere koser dere sammen, og gjør morsomme saker som det ikke har fantes rom for tidligere.
    Tenker på dere, og ønsker lykke til med morgendagen.
    Kramar

• monchichi2

Hej...Ville bara titta in och säga godnatt:)
    Vilken dag ni haft:) Ni har ju hunnit med hur mycket som helst!:)
    Inte konstigt att tårarna rinner när du som du skrev satte in bilder på Tillelille...Man förstår precis vad du känner och menar...Hoppas att ni får en fin dag med era vänner imorgon:)
    Ni finns i mina/våra tankar...Sköt om dig/er så länge och ha det så bra...Bamsekramar ifrån christina,jonas,jasmine och jakob

• marie68

Hej jag har inte skrivit till dig förut och jag känner dig inte men vill ändå att du ska veta att jag tänker på dig och din familj. många kramar

• LOTTA N

Hej... kikar in och önskar en god natt. Hoppas ni får en fin dag imorgon med, med sol och att minnesstunden för Tille lille går bra... Kramar, tänker på er!

• mammatil4

Halloen alle sammen!
    Ville bare ønske dere en god natt og en ny god dag i morgen.

Kram fra Lin

• Therese6699

Godkväll... Nu ska jag snart hoppa ned i sängen.

Desse: Tomhet känner vi inte direkt av. Däremot en viss saknad.

Toblerone: Det blidde inga kläder, vi hann inte med det riktigt. Det får vi ta nästa gång hon är här.

Pofia: Jo det kommer en tysk journalist hit en sväng.

Minna1977: Hörde lite rykten om att det var nästan 30 000 kronor. Men jag har inte riktigt fått det bekräftat.

marialemon: Jorå, dom tar det bra. Dom har ju också levt med det här länge länge.

Kramar
    therese

• Kerstin001

I´m Kerstin mum from Yannick (6) Yonas (3) and Yaron (1)
    I have to say thank you!
    Tille`s destiny opened my eyes and my heart!
    Is it possible to sent money from Germany to the Tille-Lille Fond (with BIC and IBAN??)

I will be happy to help!

Greatings from Germany!
    And Good Night!