• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

rosse: Kristoffers mamma heter kepa71 här på FL

• Suss71

Tille lille käre vän!!!!
    You're gone but not fotgotten.....And never will be ...You're blue bright eyes will ALWAYS shine .......And always be in my mind....
    Miss you but I know you'll have a good time "up there"

• Memo

Kikar bara in för att säga go natt. Vad skönt att dagen blev lyckad. Önskar er all lycka i morgon under minnesstunden, vi tänker på er.

Kram

• HeWe

Hej Lilla-GoaFina Familjen....
    Den verkar ha varit alldeles Fullspäckad eran dag, å hunnit med mycket har ni gjort. Lilla SessanDea måste känt att hon fått vara Ompysslad idag, bara hennes dag... sånt är viktigt när man är barn...och det är ni så otroligt bra på att visa.
    Ni tar hand om allt på ert alldeles eget superjätte fina sätt... gör alla i er omgivning alldeles speciella, "Årets Föräldrar 2006"...
    Hoppas ni nu får sova så sött allihopa, små prinsar å sessor ska få en gosig kram å deras kungar å drottning ska få en bamzekram från mej...å givetvis.....
    som vanligt..... slängpuzzizarna till lilla-vännen Tillemann...från er vän Helén. Natti- natti.

• Solktt

God natt! Tänker på er och vad ni går igenom. Ni gör det till något ljust! STOR Kram Maria

• Annica71

Hej familjen: Vilken härlig dag ni haft. Låter roligt med att tapetsera om i Deas rum.

Som jag sagt så många gånger tidigare så har det ni gått igenom påverkat mig mycket. Vill ge ett exempel på vad jag menar: Ikväll då jag skulle natta min dotter så blev jag oerhört irriterad då hon vägrade somna. Så fort jag skulle gå ut ur hennes rum så började hon gallskrika. Men då jag satt bredvid hennes säng och strök henne över håret för att försöka få henne lugn så tänkte jag på er. Hur mycket hade inte ni gett för att få sitta och stryka så på Tille-lille? Och trots att jag suttit där i över 1 timme och hon vägrade somna så kände jag en enorm tacksamhet och jag sa till henne att hur länge det än kommer ta innan du somnar älskade dotter så sitter mamma här hos dig.

Natti natti Tille

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Familjen A

Hej Therese...
    Vilken trevlig dag ni har haft. Skönt att läsa i din dagbok, det ger mig många leenden.
    Härligt att läsa din relation med Liam och Dea. Inga styvbarnsproblem där, utan ni är en stor kärleksfull familj precis som det ska vara. Du fortsätter att imponera på mig Glad.
    Här nere i Skåne har vi haft en strålande dag. Efter ösregnet hela dagen igår så var det välkommet, då var solen hos er och det var där den skulle vara.
    Tänker mycket och ofta på er fina prins...
    Önskar er en god natts sömn och många fina drömmar.
    Ni finns i mina tankar.
    Många stora bamsekramar
    från Anette

• Vaff Vaff

Dags att säga godnatt till er alla fyra och önska er en fin morgondag. Ni får förmodligen fullt hus, så bullarna går säkert åt.
    Fint att gårdagen (jättefina bilder igen) bjöd på vackert väder och att dagen blev så bra som ni hade hoppats. Nu har ni den här dagen att tänka tillbaks på som ett ljust minne av Tille och sedan har ni alla foto och andra saker som minner om honom. Ni fick i alla fall rå om honom i nära sju månader, ni fick höra hans skratt och se hans leende, det är en klen tröst, jag vet, men det är roliga minnen.
    Avslutningen på cermonin med ballonguppsläppet var en jättebra idé (vem det nu var som kom med den har jag missat, tyvärr). Tille sitter nog med famnen full nu och merparten är nog röda, eller vad tror ni?
    Och idag har ni haft en riktig heldag med Dea i första hand, men även med Liam. De behöver nog rås om lite extra nu för de har av naturliga skäl kommit lite i kläm de senaste månaderna.
    Som sagt ha en bra morgondag och sov gott!
    Många bamsekramar till er alla!
    Agneta med familj

• MalinoNiklas

Godkväll famlijen med finaste och starkaste ängeln!

Vad fin ceremonin verkade ha varit, fast det känns som att den inte kunde ha blivit annat med den huvudpersonen/personerna. Och så verkar ni tänka på allt...

Vilka fina bilder du har lagt in, tack för att vi får ta del av dom. Det verkar som att ni gör så mycket roliga saker och verkligen kan njuta av dem, det känns så himla bra att läsa om. Å vad du, Therese, grejar och fixar med allt... skulle ha lite av din energi...

Skulle vilja ställa en fråga också, var ligger minneslunden där ni hade ceremonin?
    (svara bara om du vill berätta detta, det kanske bara är eran egna fina plats)

Hoppas dagen blir så bra imorgon också!!

Många, många kramar från Malin, Niklas och Hugo

Tille, jag tänker på dig, hoppas du haft en bra dag där du är...