• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Philenia

Var idag ner på bilisten,och såg då en utav nyhetstidningarnas framsida. Där det var ytterligare en liten kille som hade EB.
    Lille tille nämdes också.

Denna lilla kille hade ett utländskt namn.Och dom bodde med i sundsvall.

Så tråkigt när alla små oskyldiga barn ska drabbas!!

Tänker på er!
    Och lille Tille!

• AdWi

Vill bara önska er en supernajs hotellvistelse.
    Rå om varann riktigt ordentligt nu!

Många Kramar och några lätta snusningar till Tille på sin stjärna..

• Eija77

Ha det så himla bra ikväll och imorgon nu. Njut av utsikten, sviten och inte minsta VARANDRA
    Idag har jag också fått boken om Tille.... så vackra bilder. Tårarna sprutade då jag bläddrade i boken... de rinner bara jag skriver om det
    Kram till er!

• Mandi74

Hej Therese och Niclas!!

Hoppas ni får en underbart skön och avslappnad kväll/natt på hotellet. Skönt att ni kan njuta av livet och varnadra.

Ha det super
    Kram

Tille - Ljuset som aldrig slocknar. Tänker på dig ibland, men jag vet att du har det bra där du är nu.

• Klatermaja

Var och hämade ut boken och den är så fin!!! Ska bläddra lite mer och läsa igenom allt ikväll .

/Klatermaja
  • Happy me

Therese och Nicklas

Jag hoppas stjärnorna lyser klart i kväll

så ni kan sitta med utsikt över stad, land och hav

och känna er nära tillsammans

samtidigt som Tillestjärnan lyser fint.

Kram till er båda!

Tillehjärtat,
    i kväll får du ta din Bamsefilt,
    gnugga lite extra uppå din stjärna,
    gnugga så den strålar fint
    då kan säkert mamma och pappa se den!
    De får en liten tid tillsammans i kväll,
    fint eller hur?
    Skönt att få vila tillsammans,
    det vet ju också du!

Kvar här på tråden
    finns förstås vi andra.
    Tänker, känner och minns
    jo, jo ~ du är som jag sagt förut
    här, där och överallt,
    samtidigt!
    Snus lilla Tillehjärtat!

• Gåsa

Igår såg jag en fjäril och tänkte på dig Tille. Alla fjärilar kommer att vara dina denna sommar.

Ha det så jätte mysigt ikväll Therese och Nicklas

• Ella79

Jag fick min bok idag. Tårarna forsar...Tille är så fin , så fin... Ska läsa den mer noggrant efter Max har somnat för natten...

Önskar er en trevlig vistelse på södra berget...

/Elin

• isaacsmams

Åh, jag har inte fått min bok, nu blir jag orolig. När beställde alla ni som fått era????

• Klatermaja

isaacsmams: För två tre veckor sedan!

/Klatermaja