• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lamagirl

Tack,,har
    varit inne på sidan
    oh skrivit en
    hälsnig,

eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Clown

Kikar in och önskar er en bra dag! Skönt att bo på hotell!

Varma kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Greta Garn

Hoppas att ni får en härlig hotellvistelse!

• Moa och Max

Hej Therese och Nicklas!

Å va härligt å se att ni kan leva trotts att Tille inte finns här längre. Jag vet att ni inte kan gräva ner er för de och ni gör SÅ rätt när ni unnar er tid med varandra! Blir så glad faktiskt av å läsa att ni ska hotella över natten. Fick även Tilles bok idag och jag grät floder över å läsa i den. min son har tjatat oavbrutet sedan jag beställde den och snart ska jag hämta han och sätta mej i soffan å läsa för han om underbara Tille. blev också så otroligt glad över att företaget ger 10kr per bok dom säljer av Tilleboken! jag tänkte även beställa boken som EB-fonden ska ge ut (eller dom får alla pengarna) och bli ännu gladare för att jag ger fonden mer pengar!

Här lyser solen nu men hela förmiddagen har de regnat som 17, nu flyger fjärilarna igen och de är underbart ute!

Ha en underbar kväll och natt och pyssla om varandra nu!

• Janken

Vem är Kristoffer? Var kan jag läsa om honom??

• VeronicaMy
    önskar en en underbar hotellvistelse!!!

kraaaaaaaaam
  • Fullrulle1974

Kom just hem från jobbet, å där låg den...
    Boken om Tille....
    Jag ville bara tacka dig Therese och Nicklas för att jag fått ta del av ert liv, det finaste man har......
    Helt underbara bilder!
    Många kramar
    Fam Sjöstrand-Hemlin

• Therese6699

Moa och Max.. Det är inte EB föreningen som ger ut den utan det är Bigbok. Men dom skänker sin vinst till Tille fonden.

Janken: Kristoffer är en kille som är lite drygt 2 veckor äldre än Tille. Han har samma diagnos som Tille och vi har haft och har mycket kontakt med det paret. Du kan läsa mer om honom hos kepa71 som är hans mamma.

Kramar
    Therese

• Janken

Therese: Tack! Jaghar beställt den ena boken, men var kan man beställa den andra? Jag tyckte så hemskt mycket om Tille!!!
    Kram Janken

• Moa och Max

Therese:
    ja haaa, trodde de var eb föreningen som gjorde boken, ja där ser man! Skönt att fonden får pengar ändå.