• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FraNorge

Hei, håper dere koser dere MASSE i kveld, det har dere fortjent. Stor klem fra meg.

• Klatermaja
    Godmorgon Therese och Nicklas! Hoppas ni får det trevligt ikväll . Har uppdaterat mig på bloggfronten... Hoppas träningsvärken ger med sig!

Tille, ha en toppendag bland de andra änglabarnen .

Kramar
    /Klatermaja
  • marie 37

Hopppas att benen inte är alltför tunga efter träningen.
    Vill bara önska er en mysig kväll.
    Jag tänker fortfarande i tid och otid på er och Tille.

När åker ni till Thailand??

Skickar en stor kram till er och allt bra ni gjort./ Marie i Helsingborg

• AnnaCarina

Go förmiddag Therese och alla andra goa människor här på FL.
    Det låter himla mysigt med hotelbesöket i dag, det är som en kompis sa till mig, vi behöver inte åka utomlands för att få en weekend, vi tar in på hotell i stan och låtsas att vi är utomlands.. går inte åt så mycket pengar till resan. ha en riktigt mysig kväll tillsammans, Du och Nicklas, det förtjänar ni verkligen.
    Hoppas att ni hittar ett lika bra hotell nu.
    Hoppas att det går bra med joggingen.

kramis
    Anna

• Beatrice74

Godmorgon! Verkar bli ännu en solig fin dag i Sundsvall idag. Såg att ni ska bo på hotell inatt. Låter underbart!! Gick en promenad till Granlo igår och kunde naturligtvis inte låta bli att tänka på Er..

Tille, ser på himlen idag och känner igen att det är färgen från dina underbara ögon vi ser..

Nu måste jag sluta eftersom min lilla prinsessa kallar på uppmärksamhet!!
    Kramar Bea

• Therese6699

IrmelinFraNorge: Skicka din adress igen till min meddelandebox. Jag har ett dokument som är 36 sidor långt med adresser i och dom står i den ordningen vi har fått in beställningarna så jag kommer lägga med din adress i slutet på listan.

Kramisar
    therese

• Sommartider
    mor.gif

Tille 

Medans tårarna rinner viskar vi ett tyst farväl, det är så mycket man velat säga,men det enda man vill är att  tiden stod still. 
    Önska att vi kunde se upp där du finns..
    Du finns kvar i våra minnen vi kommer inte att glömma..
    Tille sköt om dej grabben där uppe bland änglarna..
    Du  finns i fjärrans land hand i hand förevigt med oss alla..
  • trippel

Hej!
    Trevlig att ha lite resor att se fram emot..

Träningsvärk aj,aj aj...men då vet man ju ialla fall att man har gjort något bra..

Há en bra dag...

Kram

• isaacsmams

Vill önska er en underbar vårdag. Hoppas även att ni får kanonmysigt på hotell inatt. BLir lite smått avis faktiskt

SKöt om er och så kikar jag till er i morgon igen.

TIlle lille vän, hoppas att solen värmer med sina vårstrålar på din stjärna också idag. Tänker så på dig gubben.

Kram Helena i Bollnäs

• hillson

Hej Therese...

Har idag fått boken om Tilles liv,den är jättefin och tårarna börja rinna igen...Ska sätta mig och läsa den i lugn och ro nu när min lilla dotter är ute på promenad med sin pappa..
    Hoppas ni får en jättetrevlig kväll på hotellet med många goda drinkar...

kramar sanna