• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Killarna Larsson

Ni som har fått Tilles bok, vilken är det..??
    Tille lille. ljuset som aldrig slocknar eller den som Therese har gjort..?

• nessie72

Therese: ÅHHHH fick boken om tille idag som du gjort....vad den var SÅ vacker..... tårarna rinner när man läser dina inlägg och ser hans bilder......Måste bara få säga  JÄTTE TACK!!!!!!! som låter oss ta del av något som var menat för släkten...TUSEN TACK!!!!!!

• Karkki67

Soliga styrke kramar till er, familjen Tille!!! Från Carina i Kiruna

• ninaa 65

Hej på er!
    Har inte skrivit sen iförgår men har varit inne här och läst.
    vad kul att ni ska till Thailand (nästan lite avundsjuk)

Men ni är väl värda denna resa hoppas att ni får det helt underbart, men jag tror inte att det kan bli något annat med all den kärlek som finns hos er.

Ha det nu så bra på hotellet ikväll.

Såg en jätte vacker fjäril idag när jag kom från jobbet, tänkte då på lille Tille-vännen, undra vad han gör för bus idag?

många kramar från Carina

• Lilla citron

Hej!!

Hur kan jag nå lille kristoffers sida?

Har förövrigt beställt tille boken idag..

Hur kom ni upp med namnet tille egentligen, man blir lite nyfiken..

Ha en underbart bra dag på hotellet och sköt om VARANDRA..

Kram

• Therese6699

Goddag: Boken (Tilles liv) som ni börjar få nu är den första boken som jag egentligen gjorde som minne av Tille till oss och vår närmaste släkt. Den andra boken (Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar) är det ju iofs också jag som har skrivit, men det är ett bokförlag som ger ut den. Den är inte i tryck än utan den kommer om ca 1 månad.

Tille är ett namn som jag hittade på för jag tyckte det lät bra. Kort och speciellt men inte överdrivet speciellt.

Det blir bara Nicklas och jag som åker till Thailand. Dea är med sin mamma och Liam ska vara hemma här med min mamma. Hon ska ta med honom till Stockholm över helgen så han lär nog mysa till det : )

Solrosen74: Skicka tillbaka en av böckerna då. Om du inte har någon kompis som vill köpa.

Snuttgurka: Jo det går rätt så bra på dagarna faktiskt, fortfarande är det rätt mycket att stå i. Men ikväll så ska vi bo på hotell och slappa till oss!

Kristoffers sida kommer man till genom kepa71.

Kramar
    Therese

• GbgMike

Hej !!!
    Ville bara tacka för den fina boken om lille Tille som kom i brevlådan för en liten stund sen. Var så fina bilder i den, tårarna kom tillbaka när vi öppnade boken.
    Tack Therese och resten av familjen för att ni ville/orkade dela med er.
    Stora kramar från Mika, Jenny och lille Isac

• mickselina

Den här boken som egentligen var menad för släkt och vänner, går den att få tag i nu efteråt eller och vad kostar den isåfall?

Ska då i alla fall beställa den andra boken som kommer ges ut via bokförlaget senare.

• Morty

Jag har också blivit lycklig ägare till boken "Tilles liv". Tycker verkligen du har skriftens gåva (heter det så??). Ser fram emot nästa bok som jag redan förbeställt. Tack för att ni delar med er av eran familj och Tille lille.

Roligt var det att läsa att även Gör din egen bok drar sitt strå till stacken!

Njut av kvällen på hotellet. Låter som en härlig avkoppling.

Kram