• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

Klatermaja: Ok, då får jag vänta lite då. Då kan jag vara lugn ett tag till men jag längtar så.

• jeja66

Jag har också fått min bok och ska läsa noga när jag lägger mig.

Ha det nu så jättetrevligt på er utflyckt på hotellet. Det är ni verkligen värda...KRam//Eva med familj.

• Hemgårn

Jag har också fått boken! Ett avi låg innanför dörren när Olle och jag kom hem förut. Boken får jag hämta ut imorgon. Det blir nog en fin läsning tror jag. Det handlar ju om Tille.

Therese, Nicklas.. Ha en skön hotellkväll.

Kram, Magnus

• AdaPada

Hej ! Har inte varit inne på fl på några dagar pga datorhaveri. Har också fått min Tillebok i dag. Den ser jättefin ut. Vad glad jag ble över att även detta företag stöder EB fonden. Ser fram emot att läsa boken ikväll när mina småttingar sover.

Hoppas Ni får ett fint dygn på hotellet och kan slappa lite *S*
    Vilken fin blombukett från många av Er på fl. Blev alldeles tårögd när jag såg de fina fjärilarna i buketten. Synd man inte visste om det så man kunde vara med på den...

Ha det gott och sköt om Er.

Kramar

• Maggan78

Det flög rätt många fjärilar här i Umeå idag, alla Tilles så klart!

Hoppas ni får/fick en skön natt!

• Amazona

Go kväll Therese med familj, ni fins alltid i mitt hjärta.

• Farth Vader

Vad mysigt att bo på hotell, det älskar jag verkligen - särskilt frukosten .

Fick också min bok idag, vilka oerhört fina bilder på Tille, världens finaste.

Vårvädret är fortsatt soligt..oj vad skönt det är att vara ute i "värmen". Man känner hur kroppen riktigt suger i sej alla solstrålar, som att ladda batterierna!

Hoppas nu att drinkarna smakar .

Riktigt goa kramar till er - Mona

• minisnutt

Nu är det några dagar sedan jag var inne sen sist, pga dator**. Ser att Ni har rått om Dea lite, det låter väl bra.
    Ni är så snälla.
    Vad skönt att Ni är på hotell nu. Hoppas Ni har det riktigt skönt och avkopplande.

*Take care*
    Kramar Desiree m. familj

• lottab

Måste få veta nu. Alla verkar praata om photoshoppa Tille. Är det något man hittar eller?

• emlet

Idag fick vi får bok om Tille, tjuvkikade lite när jag kom hem men skall sätta mig ner nu ikväll tillsammans med min sambo och titta och läsa denna fina bok.

Ha en härlig kväll
    Kram
    Emma m familj