• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • tvåbarnsförälder

Vilken underbar låt. Tårarna rinner

• schelena

Vilken underbar låt du fått Tille. Nu rinner tårnarna på kinderna igen.

Passar på att gratulera Therese på namnsdagen också. Hoppas ni haft en bra kväll/natt/morgon på hotellet.

Kram på er!

• hillson

Tänk att du Tille har fått en helt egen låt,det är bara speciella människor som får en egen sång och du är ju speciell...Var vacker den var...

snusningar sanna

• Sanders mamma 04

Må bare høre låten din, om og om igjen Tille.... Den er så vakker. Passer så fint til deg. Tårene renner....
    Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt lille Tille.

Grattis med navnedagen Therese! Håper dere har hatt en fantastisk natt på hotellet. Ha en fin dag!

*KLEM*

• majamia1

Hej och grattis på namnsdagen!!
    Hoppas att ni haft en skön hotellvistelse!
    ♥♥♥♥♥♥
    Mvh Marie

• kapet

Vilken fin låt.Har precis lyssnat på den.Tror inte att ngn kan lyssna på den utan att bli berörd och utan tårar.
    Ja lille Tille ,vilken fin låt du fått.
    Therese och Nicklas,hoppas ni hade det bra på hotellet.
    Grattis på namnsdag Therese.
    Önskar er det bästa.

http://www.myspace.com/camillagervide

• kapet

Hej igen
    Är det 2 böcker om Tille som man kan beställa.Jag har beställt 1.Kan man beställa den andra också eller?

• mkk

Vilken fin låt du fått Tille lille, tänk vad många du berört(berör för du gör det fortfarande). Tänker på dig flera gånger varje dag o jag vet att du har det bra där uppe bland de andra ängelbarnen. Nu när du äntligen blivit fri från all smärta kan du leka o springa bland molnen o se ner på din otroligt vackra familj.
    Therese o Nicklas jag hoppas ni haft en jättemysig kväll med god mat o mys. Tänker på er alla.
    kramar
    maria

• sis02

Vilken underbar låt till Tille! Hoppas ni haft riktigt mysigt på hotellet och bara myst och rått om varann!