• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Laurencia

Grattis på namnsdagen Therese. Hoppas ni hade det mysigt på hotellet!

Vilken vacker låt du fåt Tille, En vacker melodi till en vacker kille...

Idas mamma!
  • EmsanPemsan

så underbart vacker låt till en underbart vacker liten Tille.. sitter här med tårarna rinnandes nerför min kind..!!
    jätte fin!!

• Nötkaka

Grattis på namsdagen Therese!!!!!
    Hoppas att ni har haft det gõtt!!!

• Nötkaka

Läste din blogg Therese. Det var kul! Jag tror inte att något är för fint för dig/er för ni skall ha det allra bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag föstår känslan.

Kan du inte fråga TV4 om de har någon länk på nätet så att alla kan se det.
    Jag vill se er!!!! Det känns ju som att jag känner er

• kapet

Sönt att ni hade det bra på hotellet.Det behövde ni och ni var värda det.
    Många kramar

• Therese6699

Godmorgon: Jo natten har varit jättebra. Vi hade utsikt över hela sundsvall ifrån vårt rum. Det var rätt mäktigt faktiskt. Fick frukost på rummet som hade räckt åt 10 personer till kan jag lova : ) Som en lite prinsessa kände man sig som nästan... eller inte liten, men ändock som en prinsessa.

Vi fick skivan med låten på posten idag. Det var en helt underbar låt. Jag blir så rörd både över låten och över alla som är så himla snälla.

Snart kan ni inrikta er på att vara den miljonte klicken på sidan. Helt otroligt många klicka faktiskt.

Nu måste jag upp och hjälpa Nicklas att städa. Annars kommer nog han och tar mig i örat snart : )

• VeronicaMy

wow ja det e helt otroligt va många som kilickar här men det e ju inte konstigt iofs ni berör alla som bara kikar in här!

'kraaaaaaaaaam på er'

• Fru J

Tv 4 har alla sina lokala nyhetssändningar på nätet.

www.tv4.se/mitt/

Se vidare under länken : "Se våra sändningar"

18.45 i kväll är nästa sändning.

• Klatermaja

Vad skönt att ni fick en härlig hotellvistelse . När ska det sändas på lokalteven??

En fråga: Hur märktes det på Tille när han hade ont?

Kraaam

/Klatermaja
  • Cattis63

Jag har lyssnat på Tille sång, den är underbar.
    Och grattis på namnsdagen till dig Therese,hoppas ni får en bra dag trots att solen lyser med sin frånvaro i Sundsvall idag.

Kramar Catarina & ALbin