• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdWi

GRATTIS på namnsdagen Therese.
    Det låter som ni hade det härligt på hotellet, verkar som det var ett väldans stort rum då

Hoppas att det går bra med tv4, men det gör det säkert. Vore roligt att veta vilken tid det går så kanske man kan se det på nätet..

Ha nu en riktigt fin onsdag!
    Många Kramar och några snusningar till Tille på sin stjärna..

Mmmm, låten ja.. Får lyssna när jag kommer hem, står Acces denied här på jobbet.. Vill gå hem Nuuuuu juh!

• viktoranton

Hej!
    vad härligt att läsa att ni har haft det bra på hotellet.
    Har nu lyssnat på låten, tårarna rinner och rinner och rinner.

Hoppas att det går bra när tv 4 kommer på besök i dag.

Många kramar

• Hemgårn

Tille, det finns en gammal låt som heter Over the Rainbow och den påminner mig om dig och den plats där du är nu.

Somewhere over the rainbow
    Way up high
    There's a land that I heard of
    Once in a lullaby

Somewhere over the rainbow
    Skies are blue
    And the dreams that you dare to dream
    Really do come true

Någonstans högt över regnbågen finns det ett land, ett land jag en gång hört talas om i en vaggsång. Det är ju där du är. Någonstans högt över regnbågen där himlen alltid är blå, slår de drömmar du drömmer verkligen in. Ängen, stugan.. allt. Over the Rainbow, ´min lille vän.

Snusningar, din Internet-kompis Magnus

• örjan

Du var så sööt!
    Hoppas du har de bra nu och har de kul jag kommer att sakna dig fast jag inte kände dig

• Jonalv

Hej!

Vad härligt ni verkar ha haft det, skönt att komma från vardagen lite.

Alla skriver om den fina låten tyvärr sitter jag på jobbet och vi kan inte lyssna på musik genom datorerna så det blir till att galoppera hemåt ikväll och lyssna på den hemmavid.

Angående tv4:as lokaltv så kan man ju se samtliga lokaltv-stationers sändningar via canal digital om man nu har det.

Kolmården är ju kanonkul som du skriver om, vilken söt kille som satt och väntade fast ni inte var hemma. Kan rekommendera hotellet där det är bra/kul både för stora och små.

Skönt att läsa att ni planerar saker och tar er för att göra saker också det tror jag är jättebra men samtidigt är det nog riktigt att känna efter hur mycket man orkar tänkte på ditt arbete som du skrev om. Att jobba heltid och ha kundkontakter kan kanske ta lite mer på orken än vad man tror. Ett steg och en dag i taget är nog rätt så bra att gå efter.

Ha en jättebra dag och lycka till med Tv 4.

Kram från

Jonalvs mamma

• Smurflovve

Grattis på namnsdagen!! Hoppas att ni får en underbar dag med hela familjen och att alla mår bra! Tänker på er! Massor av styrkekramar från oss!
    Tille: Hoppas du får en lika underbar dag som din familj! Vi saknar dig här nere!