• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Manninger

Skickar en valborgs hälsning o ta hand om varandra.... kramar Stina

• kapet

Trevlig valborg till alla.Vädret är inte det bästa här hos oss i Örebro.Det regnar inte,men det är ingen sol heller och det blåser.
    Therese och Nicklas önskar er en riktig valborg.

Vi hörs senare
    Ha det bra

• doris51

Skickar en valborgshälsning till hela familjen, hoppas ni har lika fint väder som vi har, en kanondag har det varit.
    Många kramar till er

• Pluto123

Hejsan goa Tille!
    Jag vill bara skriva att jag och många fler tänker ofta på dig. Jag hoppas du kan se alla braser som kommer att brinna ikväll och det kan vara ganska vackert uppifrån himlen =)
    Jag kommer tänka på dig när vi står vid en varm och go brasa. Den är nog lika varm som du, du hann att ge så mycket värme under din korta tid!

Therese och Nicklas> Hoppas ni har en underbar Valborg och jag skickar många kramar via fl! =) Hälsa Liam så mycket och ge honom en dunder kram från mig.
    Va glad Dea kommer bli över sänghimlen över sängen! Hälsa henne så gott med!

Många kramar till hela familjen/ Johanna

Ps vet att Kristian skickar några kramar med... =)

• Fröken Stålhand

Hoppas att ni får en trevlig valborg, här skiner solen och jag hoopas att ni har lika fint!

Bara så ni vet så är vi nog många som vet att ni har gjort ert bästa för lille Tille...

*kram*
    Sara

• Anonym (fialotta)

håller med Desse
    vill också påminna om att Therese och Nicklas hade hjälp av ASIH, vilket betyder Avancerad Sjukvård I Hemmet.
    vet inte hur pass utbrett det är i övriga landet,och hur pass man vill och kan få det
    men varför jämföra olika barn, och varför i hela friden ens tänka tanken att något är missat i vården och skötseln av Tille
    när döden är oundviklig i en sjukdom, så är omvårdnaden det enda man kan inrikta sig på
    kram till Tilles familj

• Adde1

Hej Tille, Therese, Nicklas och alla barn.
    Nu har jag kommit hem och kan följa er helt igen.

Det har varit många inlägg under veckan, det verkar som att ni mår bra, då mår vi också bra.
    Det är ni verkligen värda.
    Jag har lyssnat på Tilles låt och sett TV inslaget, ni är helt underbara, särskilt Tille-Lille.
    Igår kväll så tittade på i boken som nu har kommit, vilka underbara bilder, man saknar Tille mannen, så orättvist.

Mycket bra att ni väljer att sända det stora TV programmet om Tille, vi alla på FL uppskattar dettta som nu har följt Tilles kamp.

Jag vill önska er en mycket trevlig Valborg och en bra resa till Thailand, det är ni värda.

Andreas

• HeWe
    GoKväller....

Skickar massor me varma brashälsningar från Soliga Piteå...
    fastän det kanske är kallt i luften...så är det alltid varmt i hjärtat, för er, Vänner.
    Ha en mysig kväll, kramaz å ha det bra....Er vän...Tillevännen Helén.

Tillemann...hoppas du ser alla småeldar å brasor där uppifrån...
    Min brasa är en brasa bara för dig, Tillemann...min Stjärna å Hjälte..
    Kramis Gooa Fina famijen, Therese, Nicklas, Liam å Dea...puzz, puzz på kind..vännen Tille, från Vännen Helén.   Duuuuu...Tille.. Tack för den fina solen som du låtit vila över Piteå hela dagen. Kramiz.